Zarządzanie reklamacjami

w systemie Aura Business

Sprawne zarządzanie reklamacjami

System Aura Business Service Management Suite to narzędzie wykorzystywane do usprawnienia obsługi reklamacji — zwłaszcza w firmach produkujących i serwisujących skomplikowane urządzenia oraz wykorzystujących złożone procedury reklamacyjne. Zarządzanie reklamacjami w systemie Aura Business to nie tylko sprawne przetwarzanie reklamacji według ustalonych ścieżek przepływu informacji, ale również efektywne zarządzanie ich przyczynami i procesami ustawicznego doskonalenia produktu. Atutem jest automatyczna wymiana danych z systemami ERP, która przyspiesza dostęp do informacji o kliencie, zakupionych przez niego produktach i rozliczeniach.

Zarządzanie reklamacjami w dedykowanym systemie do zarządzania zleceniami

Opinia klienta

„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie. Udało nam się wyeliminować problemy związane z integracją informacji (głównie informacje dotyczące kontrahentów, duplikaty firm, przepływ informacji). W naszym przypadku kluczowe było stworzenie unikalnego dla nas systemu ofertowania, który do tej pory był bardzo czasochłonny. Dzięki wiedzy i doświadczeniu zespołu Aura znacząco skróciliśmy czas ich wykonywania.”
Aura Business - rozwiązanie serwisowe dla YG1
Piotr Wodziński, YG1-Poland

Możliwości systemu do reklamacji

System do reklamacji umożliwia gromadzenie dowolnych – oczekiwanych przez biznes – informacji, plików i dokumentów związanych z procesem reklamacji, a także dopasowanie przepływu informacji do potrzeb użytkowników. Pozwala również na precyzyjne raportowanie danych związanych z obsługą procesów reklamacyjnych oraz wskaźników efektywności (KPI). System Aura Business to narzędzie znacznie usprawniające zarządzanie reklamacjami i umożliwiające zminimalizowanie ryzyka występowania kolejnych usterek!

Zarządzanie reklamacjami w systemie do zarządzania usługami

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

  • Zmniejszenie kosztów związanych z obsługą częstych reklamacji
  • Przyspieszenie procesu doskonalenia produktów
  • Szybkie i precyzyjne raportowanie procesu obsługi reklamacji

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera