Kalendarz zleceń

w systemie Aura Business

Szybkie planowanie pracy

Kierownik korzystając z kalendarza zleceń może wyświetlić zlecenia serwisantów i w szybki sposób zweryfikować obłożenie, dzięki czemu precyzyjnie przypisze nowe zlecenia do osoby, która będzie w stanie je wykonać w ustalonym terminie.

Kierownik ma także dostęp do kalendarza zadań, który pozwala na planowanie aktywności różnego typu np. spotkanie z klientem, kontakt telefoniczny. To miejsce, w którym każdy pracownik może zaplanować dodatkowe zadanie. Zadania można wiązać z różnymi obiektami w systemie np. kontrahentami lub zleceniami, tworząc historię aktywności względem danego kontrahenta i zlecenia w jednym miejscu. Kalendarz pozwala uprawnionym osobom wyświetlić zadania innych osób i w szybki sposób znaleźć odpowiedni termin na spotkanie.

Zarządzanie kalendarzem zleceń w programie do serwisu

Opinia klienta

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
Aura Business - rozwiązanie serwisowe dla Loos Bosch
Julia Domagała, Loos Centrum Sp. z o.o. Bosch Group

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

  • Skuteczna koordynacja pracy działu serwisowego
  • Pełna historia wykonywanych czynności
  • Łatwiejsze ustalanie i dotrzymywanie terminów

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera