CRM a zarządzanie zespołem rozproszonym - zadania i zdarzenia

Witamy w naszej nowej serii materiałów wideo, w której mówimy o zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poruszamy w nich temat efektywnego zarządzania sprzedażą i koordynowania pracy zespołu handlowców w sytuacjach, w których bezpośredni kontakt z pozostałymi członkami grupy jest utrudniony. Żywimy głęboką nadzieję, że materiały te pomogą Wam w pełnym wykorzystywaniu potencjału naszych rozwiązań informatycznych.

W pierwszym odcinku naszego nowego vloga Wojciech Nosal tłumaczy, jak dobry CRM może wesprzeć kierownika w zarządzaniu pracą jego zespołu. Tematem niniejszego materiału jest podstawowe narzędzie każdego managera działu handlowego - funkcja zarządzania zadaniami i zdarzeniami. W materiale tym Wojciech pokaże, jak:

  • efektywnie wykorzystywać zdarzenia i zadania,
  • jak zdarzenia i zadania działają w kontekście kartoteki klienta,
  • konfiguruje się przypomnienia,
  • wykorzystywać w praktyce współdzielenie kalendarza
  • i jak usprawnić zdalną komunikację.

Zachęcamy również do zapoznania się z kolejnymi filmami z tej serii. Jesteśmy bowiem przekonani, że użycie nowoczesnych technologii i systemów może uczynić pracę zdalną naprawdę efektywną. Z chęcią zaprezentujemy, jak tego dokonać przy użyciu naszego oprogramowania.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat systemów CRM, zapraszamy na poniższe strony:

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może pomóc Ci w zarządzaniu zespołem rozproszonym w Twojej firmie?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera