Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Autor: Zespół Questy

CRM

Rozwiązania biznesowe dla dostawców technologii

Oprogramowanie dla dostawców technologii

15 września 2018

Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w branży technologicznej: pozyskiwanie projektów i zarządzanie ich realizacją. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem od pozyskania, przez realizację projektu, aż do obsługi posprzedażowej. Ale to nie wszystko — organizują także pracę projektową w ramach organizacji.



Jakie procesy wspiera oprogramowanie dla dostawców technologii?

Marketing i sprzedaż
Zarządzanie relacjami z klientami oraz organizacja procesów sprzedażowych to rola narzędzi CRM. Aura Business pozwala tworzyć i obsługiwać indywidualne procesy sprzedażowe, nastawione na różne cele, np. pozyskiwanie projektów czy utrzymanie i rozwój współpracy z obecnymi klientami.

Dostarczanie i realizacja
Aura Business pozwala na skuteczną obsługę procesu dostarczania usług: udzielania wsparcia i obsługi komunikacji w trakcie realizacji projektu i późniejszej eksploatacji rozwiązań. To narzędzia, które pomogą implementować najskuteczniejsze metodyki zarządzania projektami.

Wybrane możliwości oprogramowania dla dostawców technologii

Zarządzanie dostarczaniem usług

  • Obsługa procesu zarządzania projektaminarzędzia, służące do organizacji pracy w zespołach projektowych w oparciu o metodyki zwinne (Agile).
  • Zarządzanie dostarczaniem produktów projektu - narzędzia, pozwalające dostarczać poszczególne elementy dzięki metodyce waterfall (PRINCE2).
  • Proces wsparcia, utrzymania i rozwoju rozwiązań - zarządzanie zmianą, bieżąca obsługa incydentów, dostarczanie usług, (wsparcie dla metodyki ITIL).
  • Zarządzanie przerobem i zdolnością przerobową - dostęp do napływu/odpływu zadań, bieżącej kolejki zleceń czy przerobu (wsparcie dla metodyki TOC).
  • Panel klienta - rozwiązanie, które ułatwia i porządkuje komunikację. Klient może śledzić postępy i uczestniczyć w wybranych procesach.
  • Analiza rentowności współpracy z klientem - raport, który na bieżąco analizuje poziom rentowności współpracy z każdym klientem, porównując poświęcony dla danego klienta czas z osiągniętymi zyskami.
  • Analiza produktywności pracowników - dostęp do informacji o efektywności poszczególnych pracowników z uwzględnieniem poświęconego na poszczególne zadania czasu.
  • Zarządzanie rozwojem organizacji - dzięki możliwości kreowania własnych procesów, narzędzia do zarządzania projektami mogą także zostać zastosowane do organizacji wewnętrznych procesów, takich jak rozwój organizacji czy rozwój produktu.
  • Organizacja projektów marketingowych - widok wykresu Kanban pomaga organizować pracę przy kampaniach marketingowych. Wykorzystanie koncepcji proponowanych przez cały zespół pozwala na odnalezienie najciekawszych pomysłów na promocję.


Zarządzanie pozyskiwaniem projektów

  • Obsługa szans sprzedaży - zarządzanie procesami sprzedaży konsultacyjno-projektowej, utrzymania i rozwoju współpracy z obecnymi klientami czy budowy sieci odbiorców. Wykorzystanie szans sprzedaży pozwala na pozyskiwanie wiedzy o przebiegu procesów oraz organizuje rozproszoną pracę działu sprzedaży.narzędzia, służące do organizacji pracy w zespołach projektowych w oparciu o metodyki zwinne (Agile).
  • Narzędzia do ofertowania - obsługa procesu wystawiania oraz ewidencjonowania ofert handlowych. Elastyczne rozwiązania, które gwarantują pewność i zabezpieczają ustalenia z klientem.
  • Aplikacja mobilna dla handlowców - dostęp do najważniejszych dla handlowca informacji także na urządzeniach mobilnych.
  • Zintegrowana poczta elektroniczna - obsługa poczty e-mail, która jest zintegrowaną częścią systemu. Możliwość wiązania poszczególnych elementów (kontrahentów, zleceń czy szans sprzedaży) z wiadomościami, wysyłka maili automatycznych.
  • Możliwość elastycznego raportowania - (np. stopnia wykorzystania technologii lub dynamiki portfela klientów, tworzenie własnych raportów).
  • Zarządzanie pracą handlowców - zintegrowany kalendarz z możliwością rejestrowania zadań i zdarzeń, możliwość podglądania zadań innych osób oraz wiązania zadań z poszczególnymi elementami (procesami, kartami klienta czy szansami sprzedaży).
  • Porządkowanie wiedzy o kontrahentach - dostęp do informacji o efektywności poszczególnych pracowników z uwzględnieniem poświęconego na poszczególne zadania czasu.

Dlaczego warto zdecydować się na oprogramowanie dla dostawców technologii?

Wzrost skuteczności
Narzędzia CRM sprawiają, że masz szansę na odnalezienie najlepszych możliwych sposobów pozyskiwania projektów.

Dostęp do wiedzy
Zebranie wiedzy pozwala na generowanie raportów, które wskazują firmie właściwy kierunek działań.

Skuteczna komunikacja
Przejrzystość i skuteczność w komunikacji sprawia, że klienci łatwiej zaufają Twojej firmie.

Wzrost jakości obsługi
Podniesienie jakości wsparcia i obsługi klienta przyczynia się do wzrostu satysfakcji ze współpracy.

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.