Baza rozwiązań
Zamów prezentację

Case Study

Eura-Tech

Poznaj historię naszego klienta — firmy Eura-Tech. Zobacz, jak wdrożenie systemu Aura Business pomogło podnieść jakość usług świadczonych przez firmę Eura-Tech

Branża

Artykuły elektryczne

Rozwiązanie

Aura SERVICE MANAGEMENT

Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.

Stanisław Jagielski, Kierownik Działu Technicznego i Logistyki, Eura-Tech

Eura-Tech to lider w produkcji i imporcie innowacyjnych produktów i systemów z branży zabezpieczeń i automatyki domowej. Dynamiczny rozwój doprowadził firmę na szczyt branżowej hierarchii. W swoim portfolio firma posiada marki, które co roku wyróżniane są wieloma nagrodami za jakość w zakresie systemów ochrony.



Cele wdrożenia

Dynamicznie rozwijające się produkcja i dystrybucja urządzeń przyczyniła się do zwiększenia liczby procesów biznesowych związanych z obszarem serwisu. Obsługa reklamacji i napraw wywołała potrzebę stworzenia spójnej i dostępnej dla wszystkich pracowników bazy informacji o serwisowanych produktach oraz partnerach biznesowych. Gromadzenie niezbędnych danych w systemie Aura Business miało zapewnić uporządkowanie ich oraz ułatwienie dostępu do nich. Dodatkowo, gromadzenie danych miało umożliwić jednoczesne tworzenie bardzo przydatnej historii wszystkich podejmowanych w przedsiębiorstwie działań.

Aby zwiększyć poziom obsługi serwisowej, firma Eura — Tech postanowiła też zapewnić klientom możliwość samodzielnej rejestracji zgłoszeń serwisowych. Udostępnienie panelu klienta dla partnerów biznesowych oraz formularza zgłoszeniowego dla klientów niezalogowanych miało na celu usprawnienie procesu przyjmowania nowych zleceń oraz komunikację z klientami.

Spójna baza wiedzy o serwisowanych produktach
Uporządkowanie i ułatwienie dostępu do danych
Tworzenie historii podejmowanych działań
Samodzielna rejestracja zgłoszeń serwisowych przez klientów
Pobierz case study w pdf

Na skutek tego Eura-Tech może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:

Proces samodzielnego składania zgłoszeń przez klientów

Proces monitorowania terminów realizacji zleceń

Spójną bazę wiedzy

Rezultaty wdrożenia

Wdrożenie systemu Aura Business w firmie Eura — Tech Sp. z o.o. poskutkowało udostępnieniem wygodnego dla klientów formularza zgłoszeniowego. Zarówno klienci biznesowi, jak i indywidualni, zyskali możliwość samodzielnego składania zgłoszeń serwisowych. Wykorzystanie panelu dla klientów pozwoliło na usprawnienie komunikacji z nimi, przyspieszenie realizacji zleceń oraz ograniczenie liczby pomyłek. Co więcej, zostało usprawnione planowanie pracy działu serwisu. Stało się to możliwe dzięki stworzeniu spójnej bazy wiedzy, a tym samym stałemu dostępowi do najważniejszych informacji oraz dzięki wglądowi w obecnie realizowane i zaplanowane dla serwisantów zadania. Kolejnym ważnym efektem wdrożenia systemu Aura Business jest uzyskanie narzędzia pozwalającego na monitorowanie terminów realizacji zleceń. System informuje o czasie pozostałym do ustalonego terminu i pozwala w ten sposób zadbać o jego nieprzekroczenie.

Kluczowe rezultaty:

Usprawnienie komunikacji

Wygodny dla klientów formularz zgłoszeniowy

Możliwość monitorowania terminów realizacji zleceń

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 512 629 704

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2020 Aurabusiness.pl. All right reserved.