Rozwiązania
Umów konsultację

Case Study

INTERHANDLER Sp. z o.o.

Firma jest jedynym autoryzowanym dealerem JCB w Polsce i odpowiada za 60% rynku koparko-ładowarek. Wdrożenie rozwiązań Aura Business pozwoliło jej uporządkować procesy sprzedażowe. Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj całe Case Study!

Branża

Maszyny i urządzenia

Rozwiązanie

Aura CRM

Polecamy zarówno system Aura Business, jak i samą współpracę. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście, elastyczność wobec wymagań klienta utwierdzają nas w przekonaniu, że jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.

Maciej Piątkowski, Interhandler

Interhandler to jedyny autoryzowany dealer maszyn JCB w Polsce. Firma od początku swojej działalności wprowadziła na rynek ponad 15 000 maszyn i urządzeń. Posiada aż 60% udziału w rynku koparko–ładowarek, co pozwoliło osiągnąć pozycję jednego z największych dystrybutorów wysokiej jakości maszyn w kraju.



Cele wdrożenia

Wdrożenie było odpowiedzią na wskazane przez Klienta, a także odnalezione przez przedstawicieli QUESTY potencjalne pola do wprowadzenia usprawnień. Jednym z najważniejszych celów było wdrożenie konfiguratora produktu, który miał wesprzeć proces zbierania wymagań i ofertowania, a także znacznie przyspieszyć proces wdrażania nowych pracowników.

Ujednolicenie sposobu zbierania informacji o Klientach i indywidualnych ustaleniach
Wyeliminowanie konieczności ręcznego przepisywania danych między systemami
Ograniczenie występowania pomyłek i błędów przy tworzeniu ofert handlowych
Wsparcie procesu sprzedaży gotowych maszyn
Ujednolicenie i przyspieszenie obsługi procesu ofertowania
Przyspieszenie procesu wdrażania nowych pracowników
Zapewnienie dostępu do pełnej historii współpracy z Klientem i wszystkich dokumentów
Wsparcie akceptacji specjalnych warunków handlowych
Pobierz case study w pdf

Wdrożenie

Zakres dostarczonych usprawnień obejmował m. in. bazę wiedzy o kontrahentach, moduł zarządzania szansami sprzedaży, moduł ofertowania handlowców.

Wdrożono konfigurator produktów, który ma kluczowy charakter dla procesu sprzedażowego, wspiera go od momentu złożenia zapytania aż do samego zamówienia.

Uruchomiono także wielopoziomowy akcept oferty, który pozwala na sprawną komunikację przy ustalaniu specjalnych warunków handlowych.

Na skutek tego firma INTERHANDLER SP. Z O.O. może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:

Proces pozyskiwania nowych Klientów

Proces konfiguracji oferty i akceptacji specjalnych warunków

Pozostałe procesy, związane z zarządzaniem relacjami z klientem

Rezultaty wdrożenia

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który umożliwiał naszemu Klientowi usprawnienie kluczowych obszarów funkcjonowania, związanych z obsługą Klientów.

Kluczowe rezultaty:

Wsparcie procesu sprzedaży w postaci konfiguratora produktów

Brak konieczności przepisywania danych i eliminacja pomyłek

Znaczące przyspieszenie procesu wdrażania nowych handlowców

Sprawdź inne case study

POZOSTAŁE CASE STUDIES

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.