CASE STUDY

hairtalk Poland

Wdrożenie oprogramowania Aura Business CRM w firmie hairtalk Poland miało znaczny wpływ na poprawę komunikacji między oddziałami, a także na zarządzanie i rozwijanie bazy kontrahentów i partnerów. Dowiedz się, w jaki sposób, czytając nasze Case Study. 

BRANŻA
Hair & Beauty
ROZWIĄZANIA
Aura CRM

Firma hairtalk Poland to światowy ekspert w dziedzinie przedłużania i zagęszczania włosów. Firma zagościła na rynku w 2007 roku, a obecnie jest potęgą w branży hair & beauty. Zajmuje się szkoleniami oraz dystrybucją swoich produktów. Marka cieszy się wielkim uznaniem i zaufaniem fryzjerów, a także dwóch milionów zadowolonych klientek

hairtalk Poland działa prężnie w 58 krajach świata, zaopatrując ponad 3 tysiące salonów fryzjerskich w Polsce. 

CELE

Celem wdrożenia było przede wszystkim uporządkowanie pracy działu handlowego i obsługi klientów hairtalk Poland. Klientowi zależało na tym, aby zarządzanie danymi o kontrahentach było bardziej efektywne. Kolejny ważny powód to konieczność zadbania o spójną komunikację między centralą firmy w Gliwicach, a oddziałami w takich krajach, jak: Węgry, Ukraina, Czechy czy kraje nadbałtyckie 

Baza wiedzy
o klientach

Wielojęzyczność

Spójna
komunikacja

Zarządzanie szansami
sprzedaży

WDROŻENIE

Wdrożono między innymi rozbudowany moduł zarządzania informacjami o kontrahentach oraz wsparcie handlowców w planowaniu spotkań z klientami. Niezbędny okazał się też moduł zarządzania szansami sprzedaży, aby wesprzeć proces pozyskiwania nowych klientów oraz partnerów. Firma potrzebowała bardzo rozbudowanego systemu segmentacji klienta oraz modułu do obsługi reklamacji i zwrotów, aby ich przyjmowanie przebiegało efektywniej. Dzięki Aura Business stało się to możliwe. 

Dzięki wdrożeniu Aura CRM, firma hairtalk Poland może obsługiwać jednocześnie takie procesy, jak:

Proces pozyskiwania
i segmentacji Klientów

Proces zarządzania
zgłoszeniami

Proces planowania
i organizacji pracy

REZULTAT

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura CRM, który zapewnił synergię w przedsiębiorstwie oraz usprawnienie najważniejszych obszarów działania związanych z obsługą i pozyskiwaniem Klientów oraz zaopatrywaniem salonów fryzjerskich.

Sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami 

Uporządkowana i aktualna baza
wiedzy o kontrahentach i partnerach 

Wsparcie w pozyskiwaniu
nowych klientów
 

Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. Dzięki CRM mamy dostęp do całej historii danego kontrahenta, a zatem odpowiednio możemy dostosować działania marketingowe. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.

 

Iwona Działach

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES