CASE STUDY

PIKSELOMANIA

Wdrożenie rozwiązania Aura Business w PIKSELOMANIA przyczyniło się do usprawnienia komunikacji we wszystkich działaniach handlowych i serwisowych.

Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj nasze Case Study.

BRANŻA
Sprzedaż i wynajem
urządzeń drukujących
ROZWIĄZANIA
Aura CRM
Aura Service Management
LICZBA PRACOWNIKÓW
< 49
Logo-pikselomania

PIKSELOMANIA SP. Z O.O. zajmuje się kompleksową organizacją środowiska druku i zarządzaniem dokumentami. Wspiera swoich klientów podczas wdrażania innowacyjnych rozwiązań, usprawniających drukowanie i przepływ dokumentów oraz ich archiwizację.
PIKSELOMANIA SP. Z O.O. z centralą w Mszanej zajmuje się sprzedażą, serwisem i wsparciem klientów w zakresie nowoczesnych technologii druku. Oferuje swoim klientom również dzierżawę urządzeń drukujących, a także bogaty asortyment artykułów biurowych.

CELE

PIKSELOMANIA SP. Z O.O. zdecydowała się na współpracę z firmą QUESTY ze względu na doświadczenie w dostarczaniu oprogramowania dla branży urządzeń drukujących oraz pozytywne opinie referentów.
Założeniem przy wdrożeniu systemu Aura Business było przede wszystkim wsparcie obsługi procesów sprzedażowych oraz serwisowych. Wdrożenie było odpowiedzią na zdiagnozowane przez QUESTY i wskazane przez klienta problemy biznesowe.

Uporządkowanie i zapewnienie spójności w zakresie zbierania informacji o klientach

Zarządzanie procesem pozyskiwania nowych kontaktów oraz rozwoju współpracy z istniejącymi Klientami

Usprawnienie procesów planowania oraz rejestracji aktywności

Usprawnienie obsługi napraw gwarancyjnych i reklamacji

Wsparcie rejestrowania nowych zleceń serwisowych

Poprawa komunikacji z kontrahentami w sprawach, związanych z realizacją zleceń

WDROŻENIE

Firma QUESTY przeprowadziła szereg działań, które miały na celu identyfikację i rozwiązanie problemów biznesowych naszego klienta. Wspólnie z przedstawicielami firmy PIKSELOMANIA SP. Z O.O. ustalono ostateczny kształt rozwiązania.
Zakres dostarczonych usprawnień obejmował obszar działań handlowych, w tym rozwiązania CRM, takie jak baza kontrahentów, zarządzanie szansami sprzedaży czy moduł zarządzania zadaniami pracowników. Przy wdrażaniu rozwiązań, konsultanci QUESTY zajęli się również usprawnieniami w zakresie porządkowania bazy urządzeń, rejestracji i obsługi zleceń serwisowych.

Na skutek tego firma PIKSELOMANIA SP. Z O.O. może przy pomocy jednego systemu informatycznego obsługiwać:

Proces pozyskiwania
nowych Klientów

Proces rozwijania współpracy z obecnymi klientami

Inne procesy, związane z obsługą posprzedażową

Stało się to możliwe także dzięki integracji systemu Aura Business z będącym już w użyciu systemem Subiekt GT.
Wdrożono sprawdzone rozwiązania w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Firma zyskała narzędzia służące do porządkowania wiedzy o kontrahentach i koordynacji zadań pracowników oraz obsługi zleceń serwisowych.

REZULTAT

Dzięki możliwościom systemu Aura Business, klienci PIKSELOMANII mają możliwość zgłaszania zleceń on-line oraz monitorowania przebiegu ich realizacji. Dodatkowo, moduł serwisowy został wyposażony w funkcję automatycznych powiadomień i możliwość generowania protokołów serwisowych bezpośrednio z poziomu interfejsu systemu Aura Business.
Firma zyskała przede wszystkim na usprawnieniu komunikacji we wszystkich działaniach handlowych i serwisowych.

Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient – firma. Teraz nasi pracownicy generują protokoły serwisowe z poziomu systemu, co pozwoliło nam na rezygnację z ręcznie wypełnianych papierowych protokołów.

Dawid Bęben, Dyrektor Zarządzający Pikselomania

 

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES