CASE STUDY

Powerbike S.A.

Wdrożenie rozwiązania Aura Business w Powerbike S.A. przyczyniło się do poprawy komunikacji w firmie oraz rozwoju kanału dystrybucji.
Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj nasze Case Study.

BRANŻA
Motoryzacyjna
ROZWIĄZANIA
Aura CRM
Powerbike Aura Business Case Study Powerbike

Powerbike S.A. to producent i dystrybutor światowych marek motocyklowych w Polsce i w 20 krajach Europy.  Firma z powodzeniem realizuje swój flagowy projekt dobresklepymotocyklowe.pl. Rozwija także sieć dystrybucji marek własnych – Rebelhorn,  Broger,  Ozone i IMX. Działa wyłącznie na rynku business to business i ze swoją ofertą dociera do sklepów motocyklowych.

CELE

Celem wdrożenia systemu Aura Business CRM w Powerbike S.A. było usprawnienie komunikacji w firmie. Przedsiębiorstwo zmagało się z zapanowaniem nad procesem komunikacji z klientem, który kontaktował się z wieloma osobami wewnątrz organizacji.

Równie ważnym zdaniem było wsparcie procesu budowy kanału dystrybucji poprzez dostarczenie wiedzy o efektywności prowadzonych kampanii.

Zarządzanie
szansami sprzedaży

Planowanie
i koordynacja pracy

Automatyczne
raportowanie sprzedaży

WDROŻENIE

Wdrożenie rozwiązania Aura Business obejmowało obszar CRM. Wdrożono takie moduły jak: zarządzanie szansami sprzedaży, baza wiedzy o kontrahentach, zarządzanie zadaniami i koordynowanie pracy oraz analiza sprzedaży.

Jedno rozwiązanie, które wspiera w firmie Powerbike:

Proces pozyskiwania
nowych klientów i dealerów

Planowanie i monitorowanie aktywności
działu sprzedaży i marketingu

Raportowanie sprzedaży
i doskonalenie procesów sprzedażowych

REZULTAT

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który uporządkował i uspójnił komunikację wewnętrzną oraz zewnętrzną. Usprawniono także proces sprzedaży i pozyskiwania nowych dealerów z branży motoryzacyjnej. Natomiast automatyczne raporty sprzedażowe dostarczają zarządowi cennych informacji, które stanowią podstawę do rozważań na temat usprawnień.

Sprawne zarządzanie
kampaniami sprzedaży

Dokładne monitorowanie procesu sprzedaży, dzięki
możliwościom raportowania

Uporządkowana i zawsze aktualna baza
wiedzy o współpracy z kontrahentami

Dzięki systemowi Aura Business mogę bardzo dokładnie mierzyć, które z zadań są wykonywane i dlaczego, a także jaka jest skuteczność prowadzenia kampanii sprzedażowych. Wiem także, które z nich zamykają się sprzedażą i pozyskaniem klienta, a które zostały utracone. Mogę zmierzyć jakie są powody utraty szans i zastanowić się, czy jako organizacja jesteśmy w stanie zmienić wielkość konwersji tych szans, tak, żeby stawać się coraz skuteczniejszą organizacją.

           Krzysztof Rzadkowski, dyrektor generalny Powerbike S.A.

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES