E-mail tracking

E-mail tracking - monitorowanie wysyłanych wiadomości

 

W dzisiejszym biznesie wiadomości e-mail stanowią jedno z ważniejszych źródeł komunikacji. Poprzez e-mail przesyłane są oferty, zamówienia, promocje, zgłoszenia reklamacyjne/serwisowe, prowadzone są ważne ustalenia i wiele innych. Aura Business dostarcza cenną wiedzę, w postaci wyświetlanych informacji o statusie wiadomości w karcie osoby lub w zestawieniach oceniających skuteczność prowadzonych kampanii e-mailowych.

 

Nie musisz zastanawiać się czy Twój ważny e-mail został odczytany. W przypadku większych kampanii mailowych ocenisz ich skuteczność na podstawie automatycznie generowanych raportów, które informują o liczbie nieodebranych oraz odczytanych wiadomości.

 

Monitorowanie wysyłanych wiadomości to podstawa oceny tego kanału w relacjach biznesowych. Informacja o odczytanej wiadomości jest szczególnie istotna w przypadku bardzo ważnych ustaleń. W działaniach marketingowych, e-mail marketing to jedno z narzędzi służących do generowania większego zainteresowania produktem, aby ocenić podejmowane działania potrzebna jest wiedza o skuteczności wysyłanych wiadomości. Aura Business informuje także o tym, czy odbiorca kliknął w link i przeszedł na Twoją stronę www. Jako użytkownik systemu widzisz wszystkie wyświetlone przez niego podstrony. 

E-mail tracking

 

Jakie korzyści dostarcza narzędzie do monitorowania wysyłanych wiadomości e-mail?

Informuje o odczytaniu wiadomości - wyświetla status wiadomości w karcie osoby i w raportach.

Dostarcza niezbędne dane — które możesz wykorzystać do oceny działań marketingowych.

Automatycznie utworzy raporty — dzięki którym dowiesz się, ile Twoich wiadomości dotarło do adresatów, a ile z nich zostało otworzonych.

Wskazuje, jakie działania użytkownik podjął na stronie – jeśli celem wysyłanych przez Ciebie wiadomości będzie zwiększenie ruchu na stronie i zapoznanie się z konkretną treścią, w karcie osoby zobaczysz, jakie podstrony odwiedził użytkownik.

Email-tracking - monitorowanie wiadomości e-mail - Aura Business

 Korzyści:

  • informacja o tym, czy wiadomość dotarła do adresata,
  • informacja o tym ile osób otworzyło wiadomość e-mail,
  • informacja o tym kto nie otworzył wiadomości - pozwala na skontaktowanie się z wybraną grupą,
  • skuteczne narzędzie do pomiaru działań marketingowych.

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację