Integracja z marketing automation

Współpraca z rozwiązaniem marketing automation

Prezentowana funkcjonalność polega na integracji z rozwiązaniem marketing automation. System Aura Business na podstawie adresu e-mail pobiera z zewnętrznego systemu informacje o utworzonym kontakcie i tworzy jego odpowiednik. Integracja jest obustronna, dlatego kontakty utworzone w systemie Aura Business mogą być również przekazywane do zewnętrznego rozwiązania. Integracja z marketing automation pozwala też na importowane i eksportowane wybranych atrybutów, które nadajesz swoim kontaktom w systemie (na przykład tagów). Oferowane rozwiązanie umożliwia także filtrowanie i grupowanie kontaktów z uwzględnieniem tagów. W łatwy i szybki sposób możesz wybrać interesującą Cię grupę i wykonać w odniesieniu do niej masowe działania, na przykład zrealizować kampanię mailingową.

Zwiększ skuteczność działań marketingowych

Tagi nadawane kontaktom w systemie Aura Business mogą być wykorzystane do tworzenia reguł automatyzacji w zewnętrznym narzędziu. Czemu one służą? Główną zaletą jest usprawnienie komunikacji z Twoimi klientami, a tym samym zwiększenie skuteczności procesu sprzedaży. Twoim handlowcom łatwiej bowiem będzie sprzedać Twój produkt, kiedy otrzymają leady zdecydowane na zakup. Dobrym przykładem wykorzystania reguł automatyzacji jest proces lead nurturingu. Na pewno wiesz, jak bardzo istotne jest dostarczanie potencjalnym klientom materiałów, które wpłyną na ich decyzje zakupowe. Usprawnij ten proces z marketing automation!

KORZYŚCI

Dostęp do jednej, wspólnej dla wszystkich bazy kontaktów

Znaczna oszczędność czasu — nie musisz dwukrotnie tworzyć kontaktów

Możliwość prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych

Porządek w procesie sprzedaży

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację