CASE STUDY

INTERHANDLER Sp. z o.o.

Poznaj historię naszego klienta — firmy INTERHANDLER.

Firma jest jedynym autoryzowanym dealerem JCB w Polsce i odpowiada za 60% rynku koparko-ładowarek.
Wdrożenie rozwiązań Aura Business pozwoliło jej uporządkować procesy sprzedażowe.
Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj całe Case Study!

BRANŻA
Maszyny i urządzenia
ROZWIĄZANIA
Aura CRM
LICZBA PRACOWNIKÓW
250

CELE

Wdrożenie było odpowiedzią na wskazane przez Klienta, a także odnalezione przez przedstawicieli QUESTY potencjalne pola do wprowadzenia usprawnień. Jednym z najważniejszych celów było wdrożenie konfiguratora produktu, który miał wesprzeć proces zbierania wymagań i ofertowania, a także znacznie przyspieszyć proces wdrażania nowych pracowników.

Ujednolicenie sposobu zbierania
informacji o Klientach
i indywidualnych ustaleniach

Ograniczenie występowania pomyłek
i błędów przy tworzeniu
ofert handlowych

Ujednolicenie i przyspieszenie
obsługi procesu
ofertowania

Zapewnienie dostępu do pełnej
historii współpracy z Klientem
i wszystkich dokumentów

Wyeliminowanie konieczności
ręcznego przepisywania danych
między systemami

Wsparcie procesu
sprzedaży gotowych
maszyn

Przyspieszenie procesu
wdrażania nowych
pracowników

Wsparcie akceptacji
specjalnych warunków
handlowych

Wsparcie raportowania
wyników handlowych
przedsiębiorstwa

Zakres dostarczonych usprawnień obejmował m. in. bazę wiedzy o kontrahentach,
moduł zarządzania szansami sprzedaży, moduł ofertowania handlowców.

Wdrożono konfigurator produktów, który ma kluczowy charakter dla procesu sprzedażowego,
i wspiera go od momentu złożenia zapytania aż do samego zamówienia.

Wdrożono wielopoziomowy akcept oferty, który pozwala na sprawną komunikację przy ustalaniu specjalnych warunków handlowych.

Na skutek tego firma INTERHANDLER SP. Z O.O. może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać: 

Proces pozyskiwania

nowych Klientów

Proces konfiguracji oferty
i akceptacji specjalnych
warunków

Pozostałe procesy,
związane z zarządzaniem
relacjami z klientem

Stało się to możliwe również dzięki integracji systemu Aura Business z systemem ERP. 

REZULTAT

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który umożliwiał naszemu Klientowi
usprawnienie kluczowych obszarów funkcjonowania,
związanych
z obsługą Klientów. 

Polecamy zarówno system Aura Business, jak i samą współpracę. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście, elastyczność wobec wymagań klienta utwierdzają nas w przekonaniu, że jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.

Maciej Piątkowski

Interhandler Sp. z o.o.

Kluczowe rezultaty wdrożenia:

Wsparcie procesu sprzedaży
w postaci konfiguratora
produktów

Brak konieczności
przepisywania danych
i eliminacja pomyłek

Znaczące przyspieszenie
procesu wdrażania
nowych handlowców

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES