CASE STUDY

INTERHANDLER Sp. z o.o.

Poznaj historię naszego klienta — firmy INTERHANDLER.

Firma jest jedynym autoryzowanym dealerem JCB w Polsce i odpowiada za 60% rynku koparko-ładowarek.
Wdrożenie rozwiązań Aura Business pozwoliło jej uporządkować procesy sprzedażowe.

Chcesz wiedzieć jak? Przeczytaj całe Case Study!

BRANŻA
Maszyny i urządzenia
ROZWIĄZANIA
Aura CRM
Oprogramowanie dla sprzedaży i serwisu maszyn i urządzeń - Aura Business

Interhandler to jedyny autoryzowany dealer maszyn JCB w Polsce. Firma od początku swojej działalności wprowadziła na rynek ponad 15 000 maszyn i urządzeń. Posiada aż 60% udziału w rynku koparko–ładowarek, co pozwoliło osiągnąć pozycję jednego z największych dystrybutorów wysokiej jakości maszyn w kraju.

CELE

Wdrożenie było odpowiedzią na wskazane przez Klienta, a także odnalezione przez przedstawicieli QUESTY potencjalne pola do wprowadzenia usprawnień. Jednym z najważniejszych celów było wdrożenie konfiguratora produktu, który miał wesprzeć proces zbierania wymagań i ofertowania, a także znacznie przyspieszyć proces wdrażania nowych pracowników.
Wsparcie procesu
sprzedaży
maszyn
Zapewnienie dostępu do pełnej
historii współpracy z Klientem
i wszystkich dokumentów
Wsparcie akceptacji
specjalnych warunków
handlowych
Wyeliminowanie konieczności
ręcznego przepisywania danych
między systemami

WDROŻENIE

Zakres dostarczonych usprawnień obejmował m. in. bazę wiedzy o kontrahentach,
moduł zarządzania szansami sprzedaży, moduł ofertowania handlowców.

Wdrożono konfigurator produktów, który ma kluczowy charakter dla procesu sprzedażowego,
i wspiera go od momentu złożenia zapytania aż do samego zamówienia.

Wdrożono wielopoziomowy akcept oferty, który pozwala na sprawną komunikację przy ustalaniu specjalnych warunków handlowych.

Na skutek tego firma INTERHANDLER SP. Z O.O. może przy pomocy jednolitego oprogramowania obsługiwać:

Na skutek tego pracownicy DTS mogą przy pomocy jednego systemu informatycznego obsługiwać:

Proces pozyskiwania

nowych Klientów

Proces konfiguracji oferty
i akceptacji specjalnych
warunków
Pozostałe procesy,
związane z obsługą
Klienta

REZULTAT

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który umożliwiał naszemu Klientowi
usprawnienie kluczowych obszarów funkcjonowania,
związanych
z obsługą Klientów.
Wsparcie procesu sprzedaży
w postaci konfiguratora
produktów
Znaczące przyspieszenie
procesu wdrażania
nowych handlowców
Ograniczenie konieczności
ręcznego przepisywania danych

Polecamy zarówno system Aura Business, jak i samą współpracę. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście, elastyczność wobec wymagań klienta utwierdzają nas w przekonaniu, że jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.

Maciej Piątkowski

Interhandler Sp. z o.o.

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES