Case Studies

Sprawdź, jak zrealizowaliśmy wdrożenia u naszych klientów

Grupa MTP to przede wszystkim dobrze zaprojektowane wydarzenia, które organizowane są nieprzerwanie od blisko 100 lat. Dziś, poza uznanymi imprezami targowymi, Grupa MTP organizuje kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe oraz megaeventy, które co roku przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata. Międzynarodowe Targi Poznańskie, wchodzące w skład Grupy MTP, to ośrodek targowy nr 1 w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej. Wdrożenie rozwiązania Aura Business w Grupie MTP przyczyniło się do wzrostu efektywności pracy zespołu sprzedażowego.

Oprogramowanie dla sprzedaży i serwisu maszyn i urządzeń - Aura Business

Firma jest jedynym autoryzowanym dealerem JCB w Polsce. Wdrożenie rozwiązań Aura Business pozwoliło jej uporządkować procesy sprzedażowe. Jednym z najważniejszych elementów było wdrożenie konfiguratora, który miał wesprzeć proces zbierania wymagań i ofertowania, a także proces wdrażania nowych pracowników.

Oprogramowanie dla sprzedaży i serwisu maszyn i urządzeń - Aura Business

Skuteczne zarządzanie zleceniami serwisowymi, płynna wymiana danych o zlecaniach, precyzyjne raportowanie danych związanych ze zleceniami serwisowymi i umowami SLA. To główne korzyści, jakie firmie Enpol przyniosło wdrożenie systemu Aura Business.

Wykorzystanie Aura Business E-Commerce Suite umożliwiło usprawnienie kluczowych procesów biznesowych. Firma udostępniła swoim klientom możliwość samoobsługi i samodzielnego konfigurowania produktów, usprawniła proces komunikacji i umocniła wizerunek marki Metal-Fach.

Klienci-Eura-Tech-

Wdrożenie systemu Aura Business pomogło uporządkować procesy serwisowe i podnieść jakość usług świadczonych przez firmę Eura-Tech.

Dedra

Usprawnienie obsługi klienta B2B i komunikacji przedstawicieli handlowych z klientami, bardziej atrakcyjne wyeksponowanie oferty, a przede wszystkim — wzrost sprzedaży. Właśnie to zyskała firma Dedra Exim dzięki systemowi Aura Business!

Schi Polska

System Aura Business ułatwił firmie Schipolska usprawnienie obsługi klienta, zmniejszenie kosztów związanych z przekazywaniem informacji o procesach biznesowych oraz zwiększenie atrakcyjności na rynku.

Zibi

Usprawnienie kluczowych procesów biznesowych z systemem Aura Business zagwarantowało firmie Zibi obniżenie kosztów transakcji, poprawę relacji z klientami i podwyższenie efektywności handlowców.

Efektem prac było wdrożenie systemu Aura Business, który umożliwiał naszemu Klientowi usprawnienie kluczowych obszarów funkcjonowania, związanych z obsługą Klientów.