Zobacz, jak wdrożenie systemu Aura Business pomogło podnieść jakość usług świadczonych przez firmę Eura-Tech

BRANŻA
ARTYKUŁY ELEKTRYCZNE
ROZWIĄZANIA
AURA BUSINESS
MANAGEMENT
LICZBA PRACOWNIKÓW
do 49
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.

Stanisław Jagielski

Kierownik Działu Technicznego i Logistyki

CELE

Dynamicznie rozwijające się produkcja i dystrybucja urządzeń przyczyniła się do zwiększenia liczby procesów biznesowych związanych z obszarem serwisu. Obsługa reklamacji i napraw wywołała potrzebę stworzenia spójnej i dostępnej dla wszystkich pracowników bazy informacji o serwisowanych produktach oraz partnerach biznesowych. Gromadzenie niezbędnych danych w systemie Aura Business miało zapewnić uporządkowanie ich oraz ułatwienie dostępu do nich. Dodatkowo, gromadzenie danych miało umożliwić jednoczesne tworzenie bardzo przydatnej historii wszystkich podejmowanych w przedsiębiorstwie działań. Aby zwiększyć poziom obsługi serwisowej, firma Eura — Tech postanowiła też zapewnić klientom możliwość samodzielnej rejestracji zgłoszeń serwisowych. Udostępnienie panelu klienta dla partnerów biznesowych oraz formularza zgłoszeniowego dla klientów niezalogowanych miało na celu usprawnienie procesu przyjmowania nowych zleceń oraz komunikację z klientami.

REZULTAT

Wdrożenie systemu Aura Business w firmie Eura — Tech Sp. z o.o. poskutkowało udostępnieniem wygodnego dla klientów formularza zgłoszeniowego. Zarówno klienci biznesowi, jak i indywidualni, zyskali możliwość samodzielnego składania zgłoszeń serwisowych. Wykorzystanie panelu dla klientów pozwoliło na usprawnienie komunikacji z nimi, przyspieszenie realizacji zleceń oraz ograniczenie liczby pomyłek.
Co więcej, zostało usprawnione planowanie pracy działu serwisu. Stało się to możliwe dzięki stworzeniu spójnej bazy wiedzy, a tym samym stałemu dostępowi do najważniejszych informacji oraz dzięki wglądowi w obecnie realizowane i zaplanowane dla serwisantów zadania. Kolejnym ważnym efektem wdrożenia systemu Aura Business jest uzyskanie narzędzia pozwalającego na monitorowanie terminów realizacji zleceń. System informuje o czasie pozostałym do ustalonego terminu i pozwala w ten sposób zadbać o jego nieprzekroczenie.

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES