Zobacz, jak wdrożenie systemu Aura Business w firmie Schipolska usprawniło pracę handlowców oraz umożliwiło dalszy rozwój bez ponoszenia kosztów stałych.

BRANŻA
MATERIAŁY I AKCESORIA DO MASZYN PRZEMYSŁOWYCH
ROZWIĄZANIA
Aura CRM
Aura E-Commerce
LICZBA PRACOWNIKÓW
do 49
Zarząd firmy Schipolska zauważył, że firma rozwija się z roku na rok coraz bardziej dynamicznie, obsługuje coraz więcej zamówień i dalszy rozwój możliwy jest w momencie zwiększenia zatrudnienia, co niestety niesie za sobą zwiększenie kosztów stałych przedsiębiorstwa. Biorąc pod uwagę sytuację na rynku i dużą konkurencję zarząd Schipolska postanowił wspomóc działania handlowców systemem IT, który uwolni ich od powtarzalnych czynności i ułatwi im pracę.

CELE

Zarząd firmy Schipolska zauważył, że firma rozwija się z roku na rok coraz bardziej dynamicznie, obsługuje coraz więcej zamówień i dalszy rozwój możliwy jest w momencie zwiększenia zatrudnienia, co niestety niesie za sobą zwiększenie kosztów stałych przedsiębiorstwa — „uwolnienia” czasu handlowców od powtarzalnych czynności dając im możliwość rozwoju i wykorzystania ich umiejętności. Biorąc pod uwagę sytuację na rynku i dużą konkurencję zarząd Schipolska postanowił wspomóc działania handlowców systemem IT, który uwolni ich od powtarzalnych czynności i ułatwi im pracę.
Celem wdrożenia systemu IT było przede wszystkim stworzenie możliwości:
• składanie zamówień w trakcie przebywania handlowca w terenie
• składanie zapytań ofertowych
• przegląd rozrachunków
• informowanie o promocjach
• dostarczenie pośrednikom narzędzia do tworzenia ofert dla klienta końcowego
• samoobsługę w zakresie możliwości sprawdzenia statusu spraw
• uruchomienia dodatkowego kanału sprzedaży
• zbierania danych o klientach i stworzenia jednej spójnej bazy danych
• prezentacji oferty 24 godziny na dobę
• zamawiania towarów przez klientów niezależnie od godzin pracy biura i dostępności handlowców
•wyeliminowanie konieczności wpisywania zamówień do systemu transakcyjnego

REZULTAT

Wdrożenie systemu, który umożliwił zwolnienie handlowców z wykonywania żmudnych i powtarzalnych czynności przyczyniło się do zwiększenia możliwości pracowników i dotarcia przez nich do większej ilości klientów. Spójna baza danych umożliwiła szybszą i lepszą obsługę klienta. Możliwość dostępu zdalnego do systemu firmy umożliwiła handlowcom w terenie składanie zamówień będąc jeszc ze u klienta, sprawdzanie stanów magazynowych oraz kontrolę nad rozrachunkami klienta. Wszystkie informacje jakich potrzebuje handlowiec będąc u klienta są dostępne w jednym miejscu w czasie rzeczywistym. Dzięki integracji systemu Aura Business z systemem handlowo — magazynowym firmy Schipolska została stworzona możliwość szybszego obiegu dokumentów – faktur, a co za tym idzie przyspieszenie konwersji gotówki. Dzięki wdrożonemu systemowi Aura Business firma Schipolska ma możliwość dalszego rozwoju bez podnoszenia kosztów stałych. System stworzył również możliwość przejrzystego dostępu do informacji dla klientów oraz handlowców. Cenniki indywidualne, faktury, zamówienia, oferty handlowe dla klientów indywidualnych, partnerów handlowych oraz handlowców są udostępniane w czasie rzeczywistym, co usprawnia proces obsługi klienta oraz daje możliwość dotarcia z ofertą do szerszego grona klientów.

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES