Zobacz, jak wdrożenie system Aura Business umożliwiło firmie Zibi obniżenie kosztów transakcji, poprawę relacji z klientami i zdystansowanie konkurencji

BRANŻA
ELEKTRONIKA UŻYTKOWA
ROZWIĄZANIA
Aura E-Commerce
LICZBA PRACOWNIKÓW
200+
Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.

Bogdan Skibiński

Wiceprezes zarządu ZIBI S.A.

CELE

Zarząd Zibi S.A. postawił na przyspieszenie komunikacji biznesowej obejmujące najważniejsze procesy zachodzące pomiędzy partnerami B2B: zamówienia, zapytania ofertowe, rozrachunki, czy informowanie o promocjach. Przy ofercie sięgającej 80 tysięcy produktów oraz około 100 handlowcach odpowiedzialnych za kontakt z klientami biznesowymi, każde ulepszenie procesów daje spore oszczędności i korzyści. Zibi S.A. postanowiła zrealizować powyższe cele poprzez utworzenie nowego kanału komunikacji biznesowej opartego o samoobsługowy portal dla klientów biznesowych i handlowców zintegrowany z rozwiązaniami informatycznymi wykorzystywanymi przez spółkę. Realizacja projektu powierzona została poznańskiej firmie Questy – producentowi systemu Aura.
„Wybraliśmy system Aura z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system Aura – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy: czytelny interfejs, gotową integrację z wykorzystywanym przez nas systemem Symfonia Forte, wparcie dla mobilnych handlowców i mnóstwo funkcji.” – mówi Bogdan Skibiński, wiceprezes zarządu Zibi S.A.

REZULTAT

Wdrożenie Aury w Zibi S.A. potwierdza zdolność firmy Questy do wspierania kluczowych procesów biznesowych w dużych przedsiębiorstwach i grupach kapitałowych.
Najważniejsze korzyści związane z wdrożeniem Aury dla Zibi S.A. to:
• Obniżenie jednostkowego kosztu transakcji
• Skrócenie cyklu konwersji gotówkowej
• Zacieśnienie relacji z Klientami
• Podwyższenie efektywności handlowców
• Zdystansowanie konkurencji

SPRAWDŹ INNE CASE STUDIES