Rozwiązania biznesowe dla
dostawców technologii

Oprogramowanie dla dostawców technologii

 

Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w branży technologicznej: pozyskiwanie projektów i zarządzanie ich realizacją. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem od pozyskania, przez realizację projektu, aż do obsługi posprzedażowej. Ale to nie wszystko — organizują także pracę projektową w ramach organizacji. 

Oprogramowanie dla dostawców technologii - laptop Aura Business

Jakie procesy wspiera oprogramowanie dla dostawców technologii?

Marketing i sprzedaż

 

Zarządzanie relacjami z klientami oraz organizacja procesów sprzedażowych to rola narzędzi CRM.  Aura Business pozwala tworzyć i obsługiwać indywidualne procesy sprzedażowe, nastawione na różne cele, np. pozyskiwanie projektów czy utrzymanie i rozwój współpracy z obecnymi klientami.

Dostarczanie i realizacja

 

Aura Business pozwala na skuteczną obsługę procesu dostarczania usług: udzielania wsparcia i obsługi komunikacji w trakcie realizacji projektu i późniejszej eksploatacji rozwiązań. To narzędzia, które pomogą implementować najskuteczniejsze metodyki zarządzania projektami.

Wybrane możliwości oprogramowania dla dostawców technologii

Zarządzanie dostarczaniem usług

  • Obsługa procesu zarządzania projektami — narzędzia, służące do organizacji pracy w zespołach projektowych w oparciu o metodyki zwinne (Agile).
  • Zarządzanie dostarczaniem produktów projektu — narzędzia, pozwalające dostarczać poszczególne elementy dzięki metodyce waterfall (PRINCE2).
  • Proces wsparcia, utrzymania i rozwoju rozwiązań — zarządzanie zmianą, bieżąca obsługa incydentów, dostarczanie usług, (wsparcie dla metodyki ITIL).
  • Zarządzanie przerobem i zdolnością przerobową – dostęp do napływu/odpływu zadań, bieżącej kolejki zleceń czy przerobu (wsparcie dla metodyki TOC).
  • Panel klienta — rozwiązanie, które ułatwia i porządkuje komunikację. Klient może śledzić postępy i uczestniczyć w wybranych procesach.
Oprogramowanie dla dostawców technologii - kolejka zleceń
Oprogramowanie dla dostawców technologii - rentowność klientów
  • Analiza rentowności współpracy z klientem — raport, który na bieżąco analizuje poziom rentowności współpracy z każdym klientem, porównując poświęcony dla danego klienta czas z osiągniętymi zyskami.
  • Analiza produktywności pracowników — dostęp do informacji o efektywności poszczególnych pracowników z uwzględnieniem poświęconego na poszczególne zadania czasu.
  • Zarządzanie rozwojem organizacji — dzięki możliwości kreowania własnych procesów, narzędzia do zarządzania projektami mogą także zostać zastosowane do organizacji wewnętrznych procesów, takich jak rozwój organizacji czy rozwój produktu.
  • Organizacja projektów marketingowych — widok wykresu Kanban pomaga organizować pracę przy kampaniach marketingowych. Wykorzystanie koncepcji proponowanych przez cały zespół pozwala na odnalezienie najciekawszych pomysłów na promocję.

Zarządzanie pozyskiwaniem projektów

szanse sprzedaży - oprogramowanie dla dostawców technologii
Oprogramowanie dla dostawców technologii - przyczyny utraty szans sprzedaży - Aura Business
  • Zintegrowana poczta elektroniczna — obsługa poczty e-mail, która jest zintegrowaną częścią systemu. Możliwość wiązania poszczególnych elementów (kontrahentów, zleceń czy szans sprzedaży) z wiadomościami, wysyłka maili automatycznych.
  • Możliwość elastycznego raportowania (np. stopnia wykorzystania technologii lub dynamiki portfela klientów, tworzenie własnych raportów).
  • Zarządzanie pracą handlowców — zintegrowany kalendarz z możliwością rejestrowania zadań i zdarzeń, możliwość podglądania zadań innych osób oraz wiązania zadań z poszczególnymi elementami (procesami, kartami klienta czy szansami sprzedaży).
  • Porządkowanie wiedzy o kontrahentach — stały dostęp do wiedzy o aktywnościach dotyczących klientów i statusie relacji.

Dlaczego warto zdecydować się na
oprogramowanie dla dostawców technologii?

Wzrost skuteczności

Narzędzia CRM sprawiają, że masz szansę na odnalezienie najlepszych możliwych sposobów pozyskiwania projektów.

Dostęp do wiedzy

Zebranie wiedzy pozwala na generowanie raportów, które wskazują firmie właściwy kierunek działań.

Skuteczna komunikacja

Przejrzystość i skuteczność
w komunikacji sprawia,
że klienci łatwiej zaufają Twojej firmie

Wzrost jakości obsługi

Podniesienie jakości wsparcia i obsługi klienta przyczynia się do wzrostu satysfakcji
ze współpracy.

Umów się na prezentację