Aura Business to rozwiązania, które są tworzone z myślą o Twoim biznesie. Sprzedaż i serwis maszyn i urządzeń to branża, która wymaga przemyślanej organizacji wszystkich procesów, związanych prowadzeniem działań handlowych i wspierających klienta. Warto wykorzystać do tego nowoczesną technologię, która może usprawnić procesy zarządzania relacjami i obsługi prac serwisowych.
Wiele firm zajmujących się sprzedażą i serwisem maszyn i urządzeń wybiera rozwiązania Aura Business.
Jeśli masz problem z…
- monitorowaniem szans sprzedażowych,
- raportowaniem sprzedaży, które wymaga ręcznej pracy,
- niespójną i rozproszoną bazą wiedzy o kontrahentach,
- czasochłonnym planowaniem i przekazywaniem zleceń,
- realizacją i obsługą zamówień materiałów eksploatacyjnych,
- zarządzeniem magazynem części (w tym magazynem podręcznym serwisantów),
- brakiem spójnej i kompletnej historii urządzeń serwisowych,
Jakie obszary usprawnia oprogramowanie dla sprzedaży i serwisu maszyn i urządzeń?
Sprzedaż - rozwiązania CRM pozwalają na obsługę procesów sprzedażowych i marketingowych, a także na zarządzanie budowaniem relacji z klientami. Zawiera narzędzia do porządkowania wiedzy o kontrahentach, organizacji procesów sprzedażowych i zarządzania pracą handlowców:
- Uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach — historia współpracy z każdym kontrahentem, dostęp do zadań i zdarzeń, szans sprzedaży i wszystkich dokumentów kontrahenta.
- Zarządzanie szansami sprzedaży — obsługa wielu procesów sprzedażowych np. procesu pozyskiwania kontraktów lub rozwoju współpracy z aktualnym portfelem.
- Koordynowanie pracą zespołu — kalendarz z możliwością wyświetlania zadań innych osób, zadania prywatne, zadania na dziś, lista zadań i zdarzeń całego zespołu.
- Mierzenie efektywności — automatyczne analizy wyników sprzedaży. Lejek sprzedaży, konwersja lejka, utracone szanse, analiza działań handlowców.
- Zarządzanie ofertowaniem — wsparcie procesu ofertowania, zapewnienie spójności w komunikacji z klientem, szybkie tworzenie atrakcyjnych ofert.
- Integracja z systemami finansowo-księgowymi — wymiana danych z systemem finansowo-księgowym w dowolnym zakresie.
Serwis - Rozwiązania z zakresu Service Management w systemie Aura Business wspierają Twoją firmę m. in. w zakresie realizacji usług serwisowych, zarządzania bazą urządzeń i materiałów eksploatacyjnych. Oto najważniejsze funkcje z zakresu obsługi serwisu maszyn i urządzeń:
- Zarządzanie zleceniami serwisowymi — uporządkowane listy zleceń. Proste przekazywanie zleceń do realizacji. Powiadomienia o zleceniach oraz protokoły serwisowe.
- Prezentacja zleceń na mapie — wyświetlanie lokalizacji zlecenia bądź urządzenia na mapie. Proste i szybkie planowanie tras przejazdu dla serwisantów w terenie.
- Panel klienta — miejsce, w którym klient może zgłosić zlecenie serwisowe, sprawdzić status realizacji napraw i listę swoich urządzeń.
- Zarządzanie bazą i historią urządzenia — kompletna baza wiedzy o urządzeniach serwisowanych. Dostęp do dokumentacji urządzenia oraz zleceń z nim powiązanych.
- Zarządzanie bazą umów — przechowywanie indywidualnych ustaleń z klientem, takich jak wysokość abonamentu czy stawki.
- Mierzenie efektywności serwisantów — automatyczne zestawienia na temat czasochłonności i rentowności zleceń.
- Aplikacja mobilna — prosta i intuicyjna w obsłudze, przeznaczona dla serwisantów pracujących w terenie.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może wesprzeć Twoją firmę z branży serwisu maszyn i urządzeń?
Umów konsultację