Raport BDM

Raport, który mówi głosem Twoich klientów.

Raport Business Development Management pozwoli Ci skutecznie utrzymywać odpowiedni poziom obsługi klienta. Po zdefiniowaniu odpowiednich parametrów, zestawienie pokaże obecny poziom obsługi. Ten może zostać zaprezentowany w formie graficznej – tak aby w łatwy sposób zobrazować status relacji. Dodatkowo system podpowie, jakie aktywności powinny zostać wykonane, aby osiągnąć oczekiwany rezultat. Mogą to być na przykład podpowiedzi związane z zaplanowaniem spotkania, bądź  przeprowadzeniem audytu współpracy. Jednak BDM odgrywa znacznie większą rolę. To zautomatyzowany sposób na utrzymanie jakości obsługi klienta na najwyższym poziomie. Dzięki niemu pracownicy mogą szybko reagować na problemy pojawiające się w obsłudze klienta.

Raport-BDM-

Dla kierownika

Raport Business Development Management pozwala na monitorowanie pracy handlowców. Informacje o relacjach z kontrahentami każdego z nich widoczne są w panelu kierownika, dzięki czemu może on aktywnie oceniać pracę handlowców. Raport pomaga wychwytywać problemy w kontaktach z kontrahentami, a także zapanować nad zdefiniowanym w przedsiębiorstwie standardzie obsługi.

Dla handlowca

Raport BDM to także doskonałe udogodnienie dla handlowców. Wspomoże ich w planowaniu działań, ponieważ graficzne wskaźniki relacji pokazują kontakty niezwłocznie wymagające uwagi, a także te najbardziej zadbane. Czytelne wskazówki umożliwiają handlowcom znaleźć obszary współpracy, które może udoskonalić. Raport pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał sprzedażowy, tak aby osiągać możliwie najwyższe zyski.

KORZYŚCI

Utrzymanie standardów obsługi klienta na wysokim poziomie

Ułatwione planowanie aktywności związanych z danym kontrahentem

Przejrzysty widok statusu relacji z klientem

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację