Zarządzanie budżetem zlecenia
w systemie Aura Business
Precyzyjne określanie budżetu
Zarządzanie kosztami związanymi z realizacją zlecenia, jego rentownością oraz rozliczeniem stanie się maksymalnie precyzyjne z modułem Aura Service Management Suite. Moduł do serwisu zapewnia możliwość ewidencjonowania dowolnie określonych środków wykorzystanych w trakcie obsługi zlecenia, np. zużytych części, czasu pracy, długości pokonanych tras czy kosztów usług obcych. Dzięki temu opisy zleceń są szczegółowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy.
Szacowanie rentowności zleceń
Rozliczenia kosztów może dokonać zarówno uprawniony serwisant, jak i osoba odpowiedzialna za nadzór zleceń. Na podstawie tych samych informacji można także precyzyjnie określić rentowność zlecenia. Szacowanie rentowności oraz efektywne zarządzanie częściami zamiennymi możliwe jest dzięki integracji systemu Aura Service Management Suite z systemami transakcyjnymi i magazynowymi (np. z dowolnym systemem ERP). Gromadzone w systemie do zarządzania budżetem zlecenia informacje są również bogatym źródłem wiedzy niezbędnej do określenia kluczowych parametrów, jakie będą miały wpływ na koszty związane z obsługą zleceń w przyszłości.
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA-TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację