Indywidualne raporty

Generowanie raportów

CRM umożliwia generowanie szeregu raportów, które pozwalają w łatwy i szybki sposób analizować działanie i efekty pracy działu sprzedaży. Elastyczność w zakresie raportowania to jedna z cech, która wyróżnia system Aura Business na tle innych rozwiązań.

Niestandardowe raporty

Raporty tworzone są na podstawie dowolnych danych gromadzonych w systemie CRM. Informacje, które będą rejestrować pracownicy, mogą być wykorzystane do sporządzenia raportów. Konfiguracja raportów umożliwia ich dostosowanie do indywidualnych wymogów. Użytkownik ma możliwość grupowania wyników, przedstawiania ich w formie różnorodnych wykresów i wybierania zakresu danych, na których opiera się raport.

Dostęp do raportów

Do raportów mają dostęp tylko uprawnieni użytkownicy. To oznacza, że możesz zdecydować kto zobaczy dany raport w systemie. Sprzedawcy mogą dysponować raportami odnośnie ich własnej pracy, a kierownik nie musi zbierać wyników od każdego z nich — system wykona pracę za niego i zbierze najważniejsze wskaźniki w formie raportu.

KORZYŚCI

Oszczędność czasu dzięki automatycznym tworzeniu raportów

Indywidualny dobór danych do raportu

Kontrola nad dostępem do poszczególnych raportów

Raporty dostosowane do indywidualnych potrzeb

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację