Obsługa zapytań ofertowych

Zapytania ofertowe w trybie online

System Aura E-Commerce Suite otwiera przed Twoimi klientami możliwość składania zapytań ofertowych za pośrednictwem platformy B2B! Brak konieczności bezpośredniego kontaktu klienta z przedstawicielem handlowym, a więc inicjowanie procesu w dogodnym dla klienta momencie to znaczne udogodnienie, które docenią nawet najbardziej wymagający spośród Twoich kontrahentów.

 

Integracja z systemem magazynowym

Jak przebiega obsługa zapytań ofertowych w module B2B? Po rozpatrzeniu zapytania ofertowego przez handlowca zamówienie Twojego klienta będzie realizowane w platformie B2B zintegrowanej z systemem magazynowym. Cały ten proces jest w pełni zautomatyzowany, przebiega więc sprawnie i nie pochłania dużej ilości czasu.

KORZYŚCI

Usprawnienie procesu obsługi zapytań ofertowych

Możliwość przeprowadzania negocjacji bez konieczności bezpośredniego kontaktu handlowca z klientem

Umożliwienie klientom przesyłania zapytań ofertowych w dogodnym dla nich momencie przez 24 godziny na dobę

Oszczędność czasu pracy handlowca

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację