Zarządzanie wsparciem klienta

Sprawna obsługa klienta

Zarządzanie wsparciem klinta przy pomocy narzędzi Aura Business pozwala precyzyjnie kontrolować zgłoszenia rejestrowane przez dział wsparcia i skutecznie usprawnić komunikację posprzedażową z klientem. Integracja z zewnętrznymi systemami IT umożliwia przyspieszenie obsługi klienta i wyeliminowanie zbędnego przepisywania oraz duplikowania danych.

 

Ułatwienie pracy działu wsparcia

System Aura Business zapewnia skuteczną pracę działu wsparcia klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Wyróżnia się prostotą umożliwiającą szybkie wprowadzanie oraz przetwarzanie zleceń. Pracownicy działu wsparcia mają do dyspozycji wygodne pulpity użytkowników, dostosowane do ról pełnionych przez nich w procesie obsługi klienta. Możliwe jest również udostępnienie klientom w systemie wybranych informacji z zakresu realizacji zlecenia.

Z systemem Aura Business praca działu wsparcia klienta będzie zawsze w pełni efektywna, a generowane w systemie raporty pozwolą na optymalizację całego procesu obsługi posprzedażowej!

KORZYŚCI

Stały dostęp do informacji na temat realizowanego zlecenia

Możliwość uzupełniania informacji na temat zlecenia w każdej chwili

Usprawnienie procesu wymiany informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację zlecenia

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację