Praca serwisantów mobilnych

Serwisanci mobilni

System Aura Service Management Suite to elastyczne narzędzie wspomagające zarządzanie pracą serwisantów mobilnych. O wygodzie i efektywności systemu decyduje przede wszystkim możliwość dostępu do informacji o zleceniach serwisowych z dowolnego urządzenia podłączonego do Internetu (np. laptopa, tabletu, smartfona lub domowego komputera). Dzięki temu serwisant pracujący na podlegającym mu obszarze może szybko pozyskać informacje m.in. na temat przypisanego do niego zlecenia, klienta i serwisowanego urządzenia.

 

Stały dostęp do ważnych danych

Moduł do serwisu z funkcją mobilnego dostępu poprzez przeglądarkę internetową pozwala na stałe aktualizowanie i utrzymywanie w systemie najświeższych informacji obejmujących m.in.: zgłoszenia wpływające do systemu, pracę serwisantów, historię maszyn i urządzeń, a także koszty związane z jego realizacją. Dzięki temu obsługa zgłoszeń serwisowych zawsze przebiega szybko i precyzyjnie!

KORZYŚCI

Stały dostęp do informacji na temat realizowanego zlecenia

Możliwość uzupełniania informacji na temat zlecenia w każdej chwili

Usprawnienie procesu wymiany informacji pomiędzy osobami zaangażowanymi w realizację zlecenia

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację