Zarządzanie budżetem zlecenia

Precyzyjne określanie budżetu

Zarządzanie kosztami związanymi z realizacją zlecenia, jego rentownością oraz rozliczeniem stanie się maksymalnie precyzyjne z modułem Aura Service Management Suite. Moduł do serwisu zapewnia możliwość ewidencjonowania dowolnie określonych środków wykorzystanych w trakcie obsługi zlecenia, np. zużytych części, czasu pracy, długości pokonanych tras czy kosztów usług obcych. Dzięki temu opisy zleceń są szczegółowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy.

 

Szacowanie rentowności zleceń

Rozliczenia kosztów może dokonać zarówno uprawniony serwisant, jak i osoba odpowiedzialna za nadzór zleceń. Na podstawie tych samych informacji można także precyzyjnie określić rentowność zlecenia. Szacowanie rentowności oraz efektywne zarządzanie częściami zamiennymi możliwe jest dzięki integracji systemu Aura Service Management Suite z systemami transakcyjnymi i magazynowymi (np. z dowolnym systemem ERP).

Gromadzone w systemie do zarządzania budżetem zlecenia informacje są również bogatym źródłem wiedzy niezbędnej do określenia kluczowych parametrów, jakie będą miały wpływ na koszty związane z obsługą zleceń w przyszłości.

KORZYŚCI

Szczegółowe ewidencjonowanie środków wykorzystanych do realizacji zlecenia

Łatwe i szybkie rozliczanie kosztów zlecenia

Baza informacji pozwalająca na adekwatne szacowanie rentowności

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację