Zarządzanie umowami serwisowymi

Sprawne zarządzanie umowami serwisowymi

Precyzyjne zarządzanie umowami serwisowymi jest jednym z najważniejszych zadań systemu Aura Business, który daje Ci możliwość kierowania wykonaniem bieżących zleceń zgodnie z ich priorytetem. Już od momentu przyjęcia zgłoszenia od klienta możliwa jest kontrola czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe oraz czasu jego realizacji. System pozwala także na rozdzielanie zleceń serwisowych pomiędzy podwykonawców.

Po zamknięciu zlecenia serwisowego system powiadamia klienta o jego zrealizowaniu. Cały proces zarządzania umowami serwisowymi jest realizowany przy pomocy prostego w obsłudze i przejrzystego panelu. Dodatkowo Aura Service Managament Suite pozwala na kontrolę terminu obowiązywania i czasu pozostałego do końca umowy serwisowej.

KORZYŚCI

Precyzyjna kontrola czasu poświęcanego na realizację zlecenia

Łatwe ustalanie kolejności realizacji zleceń serwisowych zgodnie z ich wagą

Uporządkowanie pracy działu wsparcia

Możliwość rozdzielenia zleceń serwisowych na Twoich podwykonawców

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację