Aplikacja CRM

współpracująca z rozwiązaniami Aura Business

Mobilna aplikacja CRM

Rozwiązania Aura Business CRM to elastyczne narzędzia, wspomagające sprzedaż i marketing. Aplikacja CRM jest skutecznym rozwiązaniem dla firm, w których handlowcy pracują w terenieDzięki niej, mogą oni korzystać z wiedzy o klientach, będąc w dowolnym miejscu na świecie — za pomocą urządzenia mobilnego.

Jak działa?

Aplikacja CRM łączy się z rozwiązaniami Aura Business.
Sprawia, że nie trzeba wykonywać tej samej pracy dwukrotnie. Dane o klientach przenoszą się automatycznie, nie ma potrzeby wpisywania ich ponownie na komputerze. Nie ma także konieczności ręcznego przepisywania informacji lub przesyłania ich np. przez e-mail czy SMSy. Wszystko odbywa się automatycznie, bez ingerencji człowieka.

aplikacja CRM Aura Business

Jakie możliwości oferuje aplikacja CRM?

Dostęp do bazy firm
i osób kontaktowych​

Szybkie planowanie zadań​

Dostęp do zaległych
i bieżących zadań

Intuicyjny w obsłudze
interfejs

Dostęp do bazy firm i osób kontaktowych.
Aplikacja umożliwia szybki dostęp do całej bazy klientów, którą przechowujesz w ramach rozwiązań Aura Business. Umożliwia także szybkie dodawanie kolejnych kontaktów, co może okazać się niezwykle przydatne
dla mobilnych handlowców.

Szybkie planowanie zadań.
Dzięki aplikacji CRM, handlowiec może błyskawicznie zaplanować zadanie, które zapisze się w systemie. To pozwoli oszczędzić jego czas, a zarazem sprawi, że nie zapomni o obietnicach, złożonych klientowi.

Dostęp do zaległych i bieżących zadań.
Aplikacja CRM pozwoli handlowcom również lepiej zarządzać swoim czasem. Dzięki dostępnej tam liście bieżących i zaległych zadań, będą oni mogli lepiej planować swój czas i łatwiej pilnować domknięcia wszystkich zaplanowanych na dany dzień zadań.

mobilna aplikacja CRM. Aura Business

Sprawna komunikacja

Wybieranie
połączeń

Handlowiec może z poziomu aplikacji
przejść do połączenia z klientem, którego
numer znajduje się w bazie.

Synchronizacja
danych

Aplikacja wymienia dane z bazą CRM
w Aura Business, dzięki czemu handlowcy
są zawsze na bieżąco.

Dlaczego warto skorzystać z aplikacji CRM?

Stały dostęp do ważnych
informacji o zadaniach

Możliwość szybkiego dodania
kontaktu lub zadania

Możliwość szybkiego
skontaktowania się z klientem

Możliwość dodawania
notatek ze spotkań
w aplikacji

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację