FAQ
Najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego rozwiązania
System i współpraca
Aura Business to zaawansowane oprogramowanie IT, które wspiera przedsiębiorstwa w kluczowych obszarach ich działalności. Jest to rozwiązanie dopasowane do indywidualnych potrzeb firmy, zaprojektowane tak, aby zwiększać efektywność i ułatwiać zarządzanie różnymi procesami. System ten jest tworzony na miarę, dzięki czemu może być dostosowany do specyficznych potrzeb danej firmy. Najczęściej znajduje zastosowanie w takich obszarach jak sprzedaż, marketing, zarządzanie usługami czy samoobsługa B2B, umożliwiając optymalizację procesów i automatyzację codziennych zadań.
Questy posiada w portfolio swoich produktów kilka rozwiązań gotowych oraz dedykowany system Aura Business. Przewagą rozwiązania Aura Business jest jego indywidualność. Tworzony jest on według potrzeb firmy, przez co jest znacznie bardziej elastyczny, może posiadać więcej skomplikowanych funkcjonalności i integracji, a także charakteryzuje się możliwością wdrażania zaawansowanych mechanizmów działania. Standardowe rozwiązania dostarczamy natomiast w podstawowej wersji z mniejszymi możliwościami w zakresie konfiguracji.
Tak, jeżeli interesują Cię możliwości rozwiązania Aura Business, ale Twoja firma nie jest jeszcze gotowa na jego wdrożenie, możemy rozpocząć współpracę od standardowego systemu. W każdej chwili będziesz mieć jednak możliwość przejścia na rozwiązanie dedykowane i pracę na systemie Aura Business.
Oczywiście, że tak. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu. Nasz specjalista zaproponuje datę zdalnego lub stacjonarnego spotkania, na którym zweryfikuje Twoje potrzeby oraz opowie o możliwościach rozwiązania informatycznego i modelu współpracy.
Cena
Oferujemy dwa podstawowe modele współpracy. Możliwy jest jednorazowy zakup systemu lub współpraca oparta na modelu subskrypcyjnym, który wiąże się z cyklicznymi opłatami za wykorzystywanie rozwiązania.
Aura Business to rozwiązanie tworzone według indywidualnych, z tego względu wiele zależy od potrzeb Twojej firmy. Na cały projekt składa się przede wszystkim analiza przedwdrożeniowa, hosting, licencja na określoną liczbę użytkowników, moduły funkcjonalne, wybrane integracje, indywidualne zmiany, proces wdrożenia i konfiguracji rozwiązania, a także wsparcie powdrożeniowe realizowane na podstawie umowy SLA.
Cena rozwiązania Aura Business jest indywidualna. Zależy ona przede wszystkim liczby użytkowników, liczby i rodzaju funkcjonalności, integracji, czy też rodzaju wybranego wsparcia technicznego po wdrożeniu systemu.
Technologia
Specjaliści tworząc dla Twojej firmy indywidualne rozwiązanie Aura Business korzystają z technologii takich jak PHP, czy Biblioteki JavaScript m.in. React.
Użytkownik, który chce korzystasz z rozwiązania Aura Business powinien posiadać urządzenie z dostępem do Internetu oraz przeglądarkę internetową w aktualnej wersji. Należy jednak pamiętać, że system musi być zainstalowany na serwerze, który spełnia nasze wymagania, np. system operacyjny Linux Ubuntu 24.04 LTS 64-Bit (wersja kernela min. 6.8, bez dodatkowych paneli administracyjnych, np. Plesk).
Wszystko zależy od preferencji klienta. Nasze rozwiązania możemy hostować na serwerach naszego zaufanego partnera – firmy OVH. Alternatywnie, system może zostać zainstalowany na serwerze Klienta (On-Premise), pod warunkiem, że spełnia on nasze wymagania sprzętowe.
Analiza potrzeb, wdrożenie i wsparcie
Na początku chcemy dobrze poznać Twoją firmę oraz cel, jaki mamy zrealizować. Dostarczając rozwiązań w ramach systemu Aura szukamy konkretnych problemów, które możemy rozwiązać (np. utrudniona obsługa klienta) lub celów, które mamy zrealizować (np. zwiększenie efektywności pracy handlowców). Wtedy dopiero tworzymy wizję rozwiązania, jego budżet oraz harmonogram realizacji wdrożenia, a po akceptacji warunków, etap po etapie wdrażamy Twoje rozwiązanie.
Czas wdrożenia i jego przebieg zależy od wielu różnych czynników. Zazwyczaj rozpoczynamy od analizy przedwdrożeniowej, która pozwala na dokładne określenie budżetu oraz szczegółowego harmonogramu projektu. Wtedy jesteśmy w stanie podać dokładny wymiar czasu, który będzie nam potrzebny do realizacji zadania. Warto podkreślić, że cały projekt dzielimy na mniejsze części i wraz z ich finalizacją przekazujemy klientowi, który może rozpocząć pracę na systemie.
Wsparcie powdrożeniowe realizujemy w ramach Umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA). Dokument ten precyzuje zakres usług, procedury postępowania oraz czasy reakcji, zapewniając bezpieczeństwo funkcjonowania systemu i gwarancję wsparcia w razie wystąpienia incydentów. Proponujemy trzy pakiety wsparcia do wyboru, które można dostosować do indywidualnych potrzeb klienta. Podpisanie Umowy SLA zapewnia, że klient pozostaje pod naszą stałą opieką, niezależnie od tego, czy system jest hostowany przez nas, czy zainstalowany na serwerach klienta.
Funkcjonalności
Aura Business jako rozwiązanie indywidualne wspiera przede wszystkim obszar sprzedaży i marketingu, zarządzanie procesami oraz samoobsługę klienta biznesowego. Oprócz tego system jest w stanie pomóc w wielu innych obszarach działalności w zależności od potrzeb, jakie posiada przedsiębiorstwo.
Aura Business to rozwiązanie dla firm z wielu różnych branż. Świetnie sprawdza się w dużych przedsiębiorstwach, które potrzebują większego systemu dopasowanego do indywidualnych potrzeb. Częstymi użytkownikami tego rozwiązania są również mniejsze firmy realizujące specyficzne procesy, które nie znajdują dla siebie innego rozwiązania spełniającego określone wymagania.
Standardowo dostarczamy system w 4 językach - polski, angielski, niemiecki i rosyjski. Niemniej jednak Aura Business to rozwiązanie dedykowane, które zgodnie z potrzebami może funkcjonować również w wielu innych językach. Narzędzie posiada wbudowany mechanizm umożliwiający samodzielne tłumaczenie systemu na inne języki zgodnie z potrzebami.
Development Kit to integralna część systemu Aura Business, oferująca zestaw narzędzi przeznaczonych dla deweloperów oraz administratorów. Dzięki tym narzędziom oraz umiejętnościom użytkowników, zespoły IT naszych klientów mogą samodzielnie modyfikować i rozwijać wdrożony system Aura Business, bez konieczności angażowania dostawcy. Dzięki niemu możliwe jest tworzenie nowych raportów, szablonów, podstron, formularzy, schematów importu/eksportu danych z pliku xlsx, procedur automatycznych, a także integracja systemu z innymi rozwiązaniami IT za pomocą API.
Elastyczność i rozwój
Tak, rozwiązanie Aura Business to w pełni indywidualne rozwiązanie z ogromną elastycznością. Współpracujemy ściśle z naszymi klientami, aby opracować rozwiązania odpowiadające specyficznym wymaganiom ich biznesu.
Oczywiście, że tak. Elastyczność i skalowalność, którymi charakteryzuje się Aura Business pozwalają na nieustanny rozwój rozwiązania zgodnie z potrzebami użytkowników. Regularnie wprowadzamy standardowe aktualizacje oraz realizujemy zmiany na życzenie klientów.
Tak, system umożliwia precyzyjne zarządzanie uprawnieniami. Można określić dostęp do poszczególnych funkcji i elementów systemu, ograniczając je dla wybranych użytkowników w zależności od ich roli lub stanowiska.
Tak, liczba użytkowników systemu może być elastycznie zwiększana w miarę potrzeb. Istnieje możliwość dodawania pojedynczych pracowników bez konieczności wykupywania całych pakietów nowych kont, co pozwala na skalowanie systemu zgodnie z rzeczywistymi wymaganiami przedsiębiorstwa.
Zgodnie z istotą rozwiązania dedykowanego, oferujemy możliwość wprowadzania indywidualnych zmian w systemie w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb klienta. Nasz zespół analizuje wymagania i proponuje najlepsze rozwiązania dostosowane do unikalnych wyzwań biznesowych.
Tak, Aura Business została zaprojektowana z myślą o wszechstronności i może być dostosowana do specyficznych wymagań różnych branż. Posiadamy doświadczenie w implementacji systemów w wielu sektorach (produkcja, dystrybucja, serwis maszyn i urządzeń, zarządzanie usługami, itp.), co pozwala nam dostarczać rozwiązania idealnie odpowiadające na potrzeby konkretnej branży.
Integracje
Dedykowany system Aura Business posiada wiele opcji integracji standardowych i indywidualnych. Wśród najbardziej podstawowych integracji należy wymienić programy ERP (Subiekt GT, Symfonia ERP, WAPRO ERP, Comarch Optima, Comarch ERP XL, Navireo, Enova, Exact ERP, SAP ERP, Impuls ERP, MIcrosoft Dynamics, IFS ERP, oraz Streamsoft), centralę telefoniczną, usługi kurierskie, platformy płatności, systemy marketing automation i wiele innych zależnych od indywidualnych potrzeb firmy. Dzięki temu użytkownicy mogą łatwo synchronizować dane pomiędzy systemami, co usprawnia zarządzanie procesami biznesowymi.
Najczęściej wymiana danych odbywa się poprzez:
Każda integracja jest dostosowywana do potrzeb klienta i poprzedzona analizą wymagań.
Zakres wsparcia integracji określany jest indywidualnie w umowie SLA podpisywanej z klientem.
Koszt integracji jest jedną ze składowych całego rozwiązania Aura Business. Cena zależy od rodzaju systemu, zakresu integracji oraz indywidualnych ustaleń wykonywanych z klientem.
Wdrożenie integracji wchodzi w skład wdrożenia całego rozwiązania Aura Business. Każdego klienta i jego projekt traktujemy indywidualnie, a szczegółowy harmonogram przedstawiamy po wykonaniu analizy przedwdrożeniowej.
To bardzo indywidualna kwestia i wszystko zależy od rodzaju platformy oraz zakresu integracji.Szczegółowe wymagania są ustalane indywidualnie w procesie wdrożenia i chętnie opowiemy o tym podczas naszego spotkania.
Integracja systemu Aura Business z programem ERP umożliwia automatyczny przepływ kluczowych danych pomiędzy tymi rozwiązaniami. Bardzo często klienci decydują się na standardowy zakres integracji, który obejmuje kontrahentów, produkty, faktury, dokumenty magazynowe i zamówienie. Jednakże, w związku z tym, że Aura Business jest rozwiązaniem dedykowanym zakres tego rodzaju integracji zależy od indywidualnych wymagań i może być w pełni dostosowany do potrzeb.
Tak, Aura Business to dedykowane rozwiązanie dla firm, które potrzebują integracji dopasowanych do specyfiki biznesu. Z tego względu możemy wykonać synchronizację z innymi rozwiązaniami niż te, które wskazujemy na naszej stronie internetowej.
Aplikacja mobilna
Tak. Zarówno dla obszaru serwisowego jak i sprzedażowego system Aura Business posiada aplikację mobilną.
Mobilna aplikacje Aura CRM i Aura Services jest dostępna na urządzenia z systemami Android i iOS.
API
Udostępniamy API klientom korzystającym z najnowszych wersji naszego systemu. Dokumentację API możemy przekazać na życzenie. API obejmuje szeroki zakres funkcjonalności systemu, a w przypadku, gdyby czegoś brakowało, istnieje możliwość dostosowania go do indywidualnych potrzeb klienta poprzez implementację dodatkowych funkcji.
API jest standardowo dostępne dla klientów posiadających aktualne wersje naszego systemu i nie wymaga dodatkowej opłaty. Koszty mogą jednak wystąpić, jeśli konieczne jest wprowadzenie indywidualnych rozszerzeń i dostosowań na życzenie klienta lub w związku ze zwiększoną liczbą zapytań wymagany jest serwer o większych zasobach.
API umożliwia integrację naszego systemu z innymi aplikacjami lub rozwiązaniami używanymi przez klienta. Dzięki wykorzystaniu technologii REST, API zapewnia łatwą i efektywną wymianę danych w czasie rzeczywistym. API doskonale sprawdza się w przypadkach, gdy istnieje potrzeba: automatyzacji procesów między różnymi systemami, przesyłania danych do zewnętrznych narzędzi analitycznych, integracji z platformami ERP, czy też tworzenia niestandardowych rozwiązań wspierających specyficzne potrzeby biznesowe.
Bezpieczeństwo danych
Ochrona Państwa danych jest dla nas priorytetem. Dlatego stosujemy międzynarodowe standardy bezpieczeństwa informacji, co zaowocowało uzyskaniem certyfikatu ISO/IEC 27001. Szczególną wagę przykładamy również do wyboru niezawodnego hostingu oraz przestrzegania przepisów RODO. Więcej informacji o naszych działaniach w tym zakresie znajdą Państwo tutaj.