Wywiady
Rozmowy na temat skutecznej sprzedaży, obsługi klienta oraz nowoczesnej technologii
Serdecznie witamy w naszej sekcji poświęconej wywiadom. Od dwóch lat intensywnie tworzymy liczne vlogi z zakresu sprzedaży i działań handlowych, marketingu czy zarządzania usługami. Teraz zdecydowaliśmy na rozszerzenie tej formy aktywności - przedstawiamy wywiady z ekspertami i praktykami w dziedzinie rozwiązań informatycznych. To format, w którym poruszamy wszystkie najbardziej interesujące Was zagadnienia, nie stroniąc jednocześnie od tematów tabu i kontrowersyjnych pytań. Oto wszystko, co chcielibyście wiedzieć o branży technologicznej, ale baliście się zapytać. :)
Czym jest analiza przedwdrożeniowa?
Dlaczego to must-have wdrożenia systemu dedykowanego?
Jeśli zastanawiałeś się na czym polega analiza przedwdrożeniowa ten odcinek jest właśnie dla Ciebie! W przystępny sposób wyjaśniamy wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z analizą przedwdrożeniową oraz zwracamy uwagę na jej korzyści. Najważniejszym celem jest dla nas dopasowanie się do potrzeb klienta.
Porażki wdrożeń CRM: dlaczego się nie udaje?
Wywiad z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem
W drugim odcinku naszej serii wywiadów poświęconych efektywnej sprzedaży, najnowszej technologii oraz obsłudze klienta, ponownie prowadzimy rozmowę z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem. W ramach kontrastu do częstych rozmów o wdrożeniach systemów informatycznych w firmach, postanowiliśmy poruszyć temat tabu i przyjrzeć się bliżej porażkom takich wdrożeń. Obejrzyj ten wywiad już teraz i dowiedz się, co jest ich najczęstszym powodem i co należy zrobić, by ustrzec się przed taką sytuacją?
Co to jest system CRM: czy sama instalacja wystarczy?
Wywiad z CEO Questy, Łukaszem Tadyszakiem
To pierwszy odcinek, który rozpoczyna serię filmów na temat obsługi klienta, sprzedaży i technologii. Co to jest CRM - czy system wystarczy jedynie zainstalować i pozwolić, by cała reszta zadziała się sama? Na to i na wiele innych pytań odpowiada Łukasz Tadyszak, CEO Questy.