Wdrożenie systemu
Przekonaj się, jak realizujemy projekty
Metodologia efektywnego wdrożenia
Aby osiągnąć najwięcej korzyści, system Aura Business należy zaadoptować w sposób odpowiedni do specyfiki prowadzonej przez Klienta działalności. Sprawne przeprowadzenie procesu wdrożenia wymaga przełożenia procesów biznesowych na konfigurację systemu w sposób przyjazny użytkownikom. Wdrożenie rozwiązania Aura Business przebiega z wykorzystaniem najlepszych praktyk proponowanych przez metodyki PRINCE2 i/lub Agile. Dzięki temu szybko możemy wspólnie z Klientem ustalić, jakie rezultaty projektu wdrożeniowego bedą najbardziej satysfakcjonujące, a następnie dążyć do wspólnego, jasno opisanego celu.
Opinie naszych klientów
1. Analiza wymagań
Podczas spotkań z naszymi konsultantami prezentujemy Klientom możliwości systemu Aura Business i gromadzimy wiedzę na temat ich indywidualnych potrzeb. Analiza ma na celu klasyfikację oczekiwań Klientów wobec systemu Aura Business, wymaganych funkcji oraz procedur użycia. Prace w czasie analizy realizowane są w usystematyzowany sposób. Etap ten kończy się złożeniem Klientowi dedykowanej oferty na wdrożenie systemu.
2. Projektowanie rozwiązania
Po zawarciu z Klientem umowy nasz Project Manager wspólnie z Klientem ustala przebieg procesów biznesowych wspieranych przez system, doradza efektywne rozwiązania i przekłada oczekiwania biznesu na opis rozwiązań informatycznych. Ten etap współpracy kończy się zatwierdzeniem dokumentacji, która zawiera opis rezultatów (produktów) projektu.
3. Wdrożenie systemu i integracja z innymi systemami
W tej fazie realizujemy wszystko, co jest potrzebne do dostarczenia Klientowi ustalonych rezultatów – instalujemy, konfigurujemy, programujemy, testujemy, integrujemy – prowadząc do powstania działającego prototypu systemu, zgodnego z wcześniejszymi ustaleniami. W ramach tego etapu integrujemy dane dotyczące m.in.: danych klientów, klasyfikacji, list produktów, informacji o dotychczasowych sprzedażach, materiałów informacyjnych, wzorów dokumentów i formularzy do korespondencji. Konfigurujemy dodatkowe raporty, zgodnie z wymaganiami organizacji. Uruchamiamy również mechanizm wymiany danych pomiędzy systemem Aura Business a pozostałymi systemami wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie.
4. Szkolenia
Na tym etapie realizujemy ustalone z Klientem szkolenia dla użytkowników, kluczowych użytkowników lub administratorów systemu – aby mieć pewność, że personel będzie gotowy do jego efektywnej eksploatacji. Szkolenia odbywają się na systemie skonfigurowanym zgodnie z wymaganiami Klienta, po zaimportowaniu danych w celu odwzorowania warunków codziennej pracy.
5. Uruchomienie systemu i wczesne wsparcie
Bezpośrednio po zakończeniu szkoleń system jest uruchamiany produkcyjnie, a Klient rozpoczyna jego codzienną eksploatację. Naturalnie, w początkowym okresie korzystania z systemu wspieramy Klienta bezpośrednią pomocą i utrzymujemy stały kontakt w celu zagwarantowania maksymalnych korzyści wynikających z odpowiedniego wykorzystania rozwiązania Aura Business.
6. Utrzymanie i rozwój systemu
Po zakończeniu wdrożenia systemu przechodzimy w tryb wsparcia serwisowego – zapewniamy Klientowi mierzalne parametry do oceny współpracy na tym etapie i świadczymy usługi związane z rozwijaniem systemu zgodnie z wymaganiami Klienta.
Integracje
System Aura Business E-Commerce umożliwia sprzedaż wielokanałową poprzez szereg sprawdzonych i wydajnych integracji na wielu poziomach, w różnych obszarach, automatyzując i optymalizując istotne procesy biznesowe.
- Enova 365
- Symfonia ERP
- Comarch ERP XL
- Comarch ERP Optima
- Navireo
- Subiekt GT
- WAPRO Mag
- IFS
- Streamsoft
- SAP
- Exact
- Microsoft Dynamics
- Impuls ERP
- Humansoft CORAX
oraz inne rozwiązania klasy ERP.