Obsługa zwrotów
w systemie Aura Business
Automatyzacja obsługi zwrotów i reklamacji
Zwroty towarów wydają się być nieuniknione – także w sprzedaży hurtowej. Dlatego warto pomyśleć o nich podczas wyboru rozwiązania E-Commerce dla swojej firmy. System Aura Business zapewnia automatyzację obsługi zwrotów, zwiększając tym samym satysfakcję Twoich klientów i oszczędność czasu Twoich pracowników.
Opinia klienta
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
Jak działa obsługa zwrotów?
W systemie Aura Business Twoi klienci mają możliwość samodzielnego zgłaszania reklamacji oraz zwrotu towarów. Proces ten został maksymalnie ustandaryzowany, dlatego klient składający nowe zgłoszenie reklamacyjne zostanie poproszony przez system o wprowadzenie numeru dokumentu sprzedażowego powiązanego ze zwracanym produktem. Lista wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych jest dostępna dla Twoich kontrahentów. Dodatkowo, widniejące na nich produkty oraz ich ilości zostają automatycznie pobrane z dokumentu sprzedaży. Dzięki temu klient może łatwo i precyzyjnie wskazać, jakiego produktu dotyczy składana przez niego reklamacja. Nie dość, że Twoi klienci mogą szybko wskazać produkty, które chcą zwrócić, to zostaje także wyeliminowane ryzyko popełnienia pomyłki. Proces realizacji zwrotu zostaje w ten sposób przyspieszony!
Wyciągaj wnioski
Obsługa zwrotów w platformie B2B to także doskonała okazja do prowadzenia analizy w tym zakresie. Funkcjonalność ta umożliwia bowiem prowadzenie statystyk dotyczących na przykład najczęściej zwracanych lub reklamowanych produktów. Możesz wykorzystać te informacje, aby udoskonalić swoją ofertę produktową lub wycofać ze sprzedaży nierentowne produkty.
Zyskaj zaufanie klientów
Możesz być pewien, że łatwa i intuicyjna obsługa zwrotów w platformie B2B przekona wielu klientów do zakupów w Twojej firmie! Funkcja ta pozwoli Ci zwiększyć ich satysfakcję i zaufanie. Jest to dobry sposób na poprawę relacji z klientami, która z pewnością przełoży się na wzrost sprzedaży. Poza automatyzacją procesów sprzedażowych, bardzo istotne jest bowiem, aby odpowiadać na potrzeby klientów!
Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business
- Możliwość powiązania reklamacji z konkretnym dokumentem sprzedaży
- Możliwość złożenia reklamacji dotyczącej konkretnej pozycji na dokumencie sprzedaży
- Możliwość prowadzenia statystyk na temat najczęściej zwracanych produktów, a tym samym szansa na udoskonalenie oferty produktowej