Baza wiedzy o kontrahentach

Kompletna wiedza o klientach w zasięgu ręki

Baza wiedzy o kontrahentach to miejsce, w którym przechowywane są wszystkie niezbędne informacje o Twoich klientach. System Aura Business porządkuje te informacje, dzięki czemu stają się łatwe w analizie. W kartach klientów znajdują się dane firmy i dane osób kontaktowych. Jakie dane możesz zbierać w bazie? Zacznijmy od podstawowych, takich jak adres, czy nazwa firmy. Te dane mogą być automatycznie importowane z bazy GUS na podstawie numeru NIP. W bazie możesz gromadzić także dane o finansach — nieuregulowanych należnościach czy łącznych obrotach w danym okresie. W bazie kontrahentów znajdują się także wszystkie powiązane z tym klientem dokumenty, takie jak oferty, zamówienia, faktury.

Historia współpracy

Baza wiedzy o kontrahentach to także wartościowe źródło informacji na temat całej historii współpracy z klientem, wykonanych i zaplanowanych zadań oraz korespondencji mailowej. To rozwiązanie pozwala zachowywać ciągłość obsługi i w razie potrzeby zastąpić nieobecnego pracownika. Kontrahent może mieć przypisane atrybuty — np. status współpracy, status relacji.

Porządkowanie wiedzy

Baza wiedzy o kontrahentach dostępna jest dla wszystkich uprawnionych pracowników. Przechowywane w niej informacje są spójne i łatwo dostępne. Możesz wyszukiwać kontrahentów np. względem lokalizacji czy przypisanego opiekuna. Baza to gwarancja porządku i szybkiego dostępu do najważniejszych informacji o klientach. Informacje przechowywane w systemie są bezpieczne, nie zaginą i nie zostaną przypadkowo usunięte przez nieuprawione osoby.

KORZYŚCI

Zawsze i wszędzie dostęp do aktualnych informacji o współpracy
Sprawne zarządzanie wiedzą o kontrahentach
Uporządkowana i spójna baza wiedzy
Sposób na szybkie przejęcie tematu przez innego pracownika

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację