6 usprawnień, które wprowadzisz decydując się na program do serwisu

Prowadzenie serwisu stawia przed jego właścicielem wiele wyzwań, z którymi zmierzenie się jest dużo łatwiejsze dzięki specjalnym systemom informatycznym. Program do serwisu umożliwia bowiem znaczne usprawnienie pracy i poprawę obsługi klienta, co prowadzi do niechybnego rozwoju działalności. Chcesz wiedzieć w czym może pomóc ci takie oprogramowanie i w jaki sposób usprawnisz dzięki niemu swoją codzienną pracę? Sprawdź poniżej!

Usprawnione zarządzanie zespołem

Kluczem do sukcesu każdego serwisu jest wykwalifikowana kadra pracowników, która zna swoje zadania i optymalnie wykorzystuje czas w pracy. Program do serwisu umożliwi ci dokładne planowanie zadań wykonywanych przez poszczególnych serwisantów oraz przypisanie konkretnych zleceń do pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i aktualnie wolnych.

Oprogramowanie okaże się niezwykle pomocne dla tych firm, które świadczą usługi poza siedzibą firmy albo zatrudniają pracowników z zewnątrz. Umożliwia bowiem zarządzanie również mobilnymi serwisantami oraz podwykonawcami, którym wystarczy telefon lub tablet. Jak to działa? Bardzo prosto – klient informuje o zleceniu, administrator systemu przydziela je konkretnej, wolnej aktualnie osobie, która widzi to w swoim panelu i zgłasza gotowość do wykonania zadania. Cały proces przebiega błyskawicznie.

Szybsze i efektywniejsze realizowanie zleceń

Wiesz już, że program do serwisu pozwala na uporządkowanie zadań i przydzielenie ich odpowiednim wykonawcom. To znaczna oszczędność czasu, tym bardziej, jeżeli zatrudniamy większą liczbę pracowników. Nie musisz pytać każdego o jego aktualną dyspozycyjność, bowiem wszystkie informacje na ten temat masz w jednym miejscu. Nie musisz też do niego dzwonić, bo wystarczy przydzielenie mu określonego zadania online. Co więcej – oszczędzasz czas na planowaniu przyszłych działań, masz dostęp do aktualnych postępów w zakresie realizowania każdego zlecenia i możesz szybko podejmować niecierpiące zwłoki decyzje.

Czas to pieniądz, dlatego warto zadbać o to, by zarządzanie nim w firmie było jak najlepsze. Oprogramowanie daje również możliwość rejestrowania czasu pracy, a co za tym idzie:

  • obliczanie rentowności zleceń,
  • szacowanie potencjalnych zysków,
  • monitorowanie działań pracowników,
  • umiejętne mierzenie siły na zamiary.

Optymalne zarządzanie kosztami

Program do serwisu daje ci niezbędne informacje dotyczące kosztów i rentowności zlecenia. Dzięki nim dowiesz się ile pieniędzy stracisz na użytkowaniu narzędzi, czasu realizacji zlecenia czy trasie, jaką twój pracownik pokona w drodze do klienta. Dzięki temu dokładnie zaplanujesz wydatki i będziesz w stanie stwierdzić, czy wykonanie danego zadania w ogóle będzie opłacalne.

Program umożliwi usprawnienie zarządzania kosztami również dzięki możliwości zintegrowania go z systemami magazynowymi i transakcyjnymi.

Dostęp do historii serwisów

Gromadzenie i odszukiwanie stosownych informacji bez dedykowanego firmie programu do serwisu to prawdziwa katorga. Tymczasem dzięki oprogramowaniu masz dostęp do wszystkich wykonanych w określonym czasie zleceń, dowiadujesz się jaki był zakres działań na określonym urządzeniu i jakie koszty to wygenerowało. Ponadto zapoznasz się z pełną historią współpracy z każdym klientem. Dzięki temu usprawnisz procesy planowania i realizowania zleceń, spełniając tym samym oczekiwania klienta.

Lepsza obsługa klienta

Przepisywanie danych, pomyłki płynące ze zbyt dużej liczby informacji, brak zrozumienia potrzeb klienta, opóźnienia w realizacji zlecenia… Wszystko to jest przeszłością, o ile oczywiście zechcesz skorzystać z programu do serwisu. Pracownik na specjalnym pulpicie ma dostęp do wszystkich interesujących go danych, wie co trzeba zrobić i w jakim czasie, a w razie problemu może błyskawicznie skontaktować się z opiekunem handlowym. Dowie się też jaki jest postęp w przeprowadzanych pracach, co ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla funkcjonowania firmy, ale również dla klienta, którego można poinformować o tym, w jakiej fazie znajdują się prace.

Bezproblemowe zarządzanie umowami i reklamacjami

Program do serwisu oznacza zautomatyzowanie wielu procesów, dzięki którym pracownicy szybciej niż zwykle wykonają swoje obowiązki. Nie inaczej jest z formułowaniem i rozliczaniem umów, jakie zostały zawarte z klientami, a także obsługą reklamacji, co ma znaczący wpływ na podwyższenie standardów obsługi klienta i pozwala skuteczniej naprawiać popełniane błędy. Co to daje? Zmniejszenie strat, oszczędność czasu, zoptymalizowanie działań w firmie i zadowolenie klienta.

Program do serwisu, czyli oszczędzaj, usprawniaj i rozwijaj się!

Dzisiaj coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na wprowadzenie systemu informatycznego, który daje dodatkowe możliwości. Program do serwisu pozwala na skuteczną rywalizację z konkurencją i daje przewagę – szczególnie nad tymi, którzy jeszcze nie zdecydowali się na tego typu rozwiązanie. Ogrom możliwości, prosta obsługa i szybki zwrot kosztów sprawia, że bagatelizowanie tego typu narzędzi ogranicza szanse na osiągnięcie sukcesu. Ich wdrożenie nie wiąże się z żadnym ryzykiem, może tylko pomóc – dlaczego więc nie spróbować?

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może wspierać Twój biznes serwisowy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 20 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

+48 506 504 540
  • Blog
  • Vlog
  • Wywiady
  • FAQ
  • RODO
  • Dofinansowanie
  • Bezpieczeństwo
  • Finansowanie
  • Dla Partnera