6 usprawnień, które wprowadzisz decydując się na program do serwisu
Prowadzenie serwisu stawia przed jego właścicielem wiele wyzwań, z którymi zmierzenie się jest dużo łatwiejsze dzięki specjalnym systemom informatycznym. Program do serwisu umożliwia bowiem znaczne usprawnienie pracy i poprawę obsługi klienta, co prowadzi do niechybnego rozwoju działalności. Chcesz wiedzieć w czym może pomóc ci takie oprogramowanie i w jaki sposób usprawnisz dzięki niemu swoją codzienną pracę? Sprawdź poniżej!
Usprawnione zarządzanie zespołem
Kluczem do sukcesu każdego serwisu jest wykwalifikowana kadra pracowników, która zna swoje zadania i optymalnie wykorzystuje czas w pracy. Program do serwisu umożliwi ci dokładne planowanie zadań wykonywanych przez poszczególnych serwisantów oraz przypisanie konkretnych zleceń do pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i aktualnie wolnych.
Oprogramowanie okaże się niezwykle pomocne dla tych firm, które świadczą usługi poza siedzibą firmy albo zatrudniają pracowników z zewnątrz. Umożliwia bowiem zarządzanie również mobilnymi serwisantami oraz podwykonawcami, którym wystarczy telefon lub tablet. Jak to działa? Bardzo prosto – klient informuje o zleceniu, administrator systemu przydziela je konkretnej, wolnej aktualnie osobie, która widzi to w swoim panelu i zgłasza gotowość do wykonania zadania. Cały proces przebiega błyskawicznie.
Szybsze i efektywniejsze realizowanie zleceń
Wiesz już, że program do serwisu pozwala na uporządkowanie zadań i przydzielenie ich odpowiednim wykonawcom. To znaczna oszczędność czasu, tym bardziej, jeżeli zatrudniamy większą liczbę pracowników. Nie musisz pytać każdego o jego aktualną dyspozycyjność, bowiem wszystkie informacje na ten temat masz w jednym miejscu. Nie musisz też do niego dzwonić, bo wystarczy przydzielenie mu określonego zadania online. Co więcej – oszczędzasz czas na planowaniu przyszłych działań, masz dostęp do aktualnych postępów w zakresie realizowania każdego zlecenia i możesz szybko podejmować niecierpiące zwłoki decyzje.
Czas to pieniądz, dlatego warto zadbać o to, by zarządzanie nim w firmie było jak najlepsze. Oprogramowanie daje również możliwość rejestrowania czasu pracy, a co za tym idzie:
- obliczanie rentowności zleceń,
- szacowanie potencjalnych zysków,
- monitorowanie działań pracowników,
- umiejętne mierzenie siły na zamiary.
Optymalne zarządzanie kosztami
Program do serwisu daje ci niezbędne informacje dotyczące kosztów i rentowności zlecenia. Dzięki nim dowiesz się ile pieniędzy stracisz na użytkowaniu narzędzi, czasu realizacji zlecenia czy trasie, jaką twój pracownik pokona w drodze do klienta. Dzięki temu dokładnie zaplanujesz wydatki i będziesz w stanie stwierdzić, czy wykonanie danego zadania w ogóle będzie opłacalne.
Program umożliwi usprawnienie zarządzania kosztami również dzięki możliwości zintegrowania go z systemami magazynowymi i transakcyjnymi.
Dostęp do historii serwisów
Gromadzenie i odszukiwanie stosownych informacji bez dedykowanego firmie programu do serwisu to prawdziwa katorga. Tymczasem dzięki oprogramowaniu masz dostęp do wszystkich wykonanych w określonym czasie zleceń, dowiadujesz się jaki był zakres działań na określonym urządzeniu i jakie koszty to wygenerowało. Ponadto zapoznasz się z pełną historią współpracy z każdym klientem. Dzięki temu usprawnisz procesy planowania i realizowania zleceń, spełniając tym samym oczekiwania klienta.
Lepsza obsługa klienta
Przepisywanie danych, pomyłki płynące ze zbyt dużej liczby informacji, brak zrozumienia potrzeb klienta, opóźnienia w realizacji zlecenia… Wszystko to jest przeszłością, o ile oczywiście zechcesz skorzystać z programu do serwisu. Pracownik na specjalnym pulpicie ma dostęp do wszystkich interesujących go danych, wie co trzeba zrobić i w jakim czasie, a w razie problemu może błyskawicznie skontaktować się z opiekunem handlowym. Dowie się też jaki jest postęp w przeprowadzanych pracach, co ma niebagatelne znaczenie nie tylko dla funkcjonowania firmy, ale również dla klienta, którego można poinformować o tym, w jakiej fazie znajdują się prace.
Bezproblemowe zarządzanie umowami i reklamacjami
Program do serwisu oznacza zautomatyzowanie wielu procesów, dzięki którym pracownicy szybciej niż zwykle wykonają swoje obowiązki. Nie inaczej jest z formułowaniem i rozliczaniem umów, jakie zostały zawarte z klientami, a także obsługą reklamacji, co ma znaczący wpływ na podwyższenie standardów obsługi klienta i pozwala skuteczniej naprawiać popełniane błędy. Co to daje? Zmniejszenie strat, oszczędność czasu, zoptymalizowanie działań w firmie i zadowolenie klienta.
Program do serwisu, czyli oszczędzaj, usprawniaj i rozwijaj się!
Dzisiaj coraz większa liczba przedsiębiorców decyduje się na wprowadzenie systemu informatycznego, który daje dodatkowe możliwości. Program do serwisu pozwala na skuteczną rywalizację z konkurencją i daje przewagę – szczególnie nad tymi, którzy jeszcze nie zdecydowali się na tego typu rozwiązanie. Ogrom możliwości, prosta obsługa i szybki zwrot kosztów sprawia, że bagatelizowanie tego typu narzędzi ogranicza szanse na osiągnięcie sukcesu. Ich wdrożenie nie wiąże się z żadnym ryzykiem, może tylko pomóc – dlaczego więc nie spróbować?
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może wspierać Twój biznes serwisowy?
Umów konsultację