System dla branży AGD i sprzęt elektroniczny
Jak usprawnić procesy sprzedażowe i serwisowe w firmie specjalizującej się w AGD i sprzęcie elektronicznym?
Twoja firma specjalizuje się w sprzedaży oraz serwisowaniu AGD i sprzętu elektronicznego? Potrzebuje zatem odpowiedniego oprogramowania, wpasowującego się w charakterystykę tej branży. Aura Business nie tylko wspomoże zarządzanie procesami sprzedaży i obsługi serwisowej, ale pozwoli także sprzedawać Twoje produkty przez Internet. System CRM, program do obsługi zleceń serwisowych i platforma B2B online - wszystkie niezbędne narzędzia znajdziesz w jednym rozwiązaniu. Co zyskuje Twoja firma, decydując się na Aura Business?
- Zarządzanie wszelkimi zleceniami serwisowymi (m. in. reklamacje, naprawy, przeglądy)
- Rejestrowanie urządzeń i ich przedłużonej gwarancji
- Prezentowanie oferty produktowej klientom biznesowym w Internecie
- Zarządzanie indywidualnymi cenami i rabatami klientów
- Prezentowanie dokumentów handlowych oraz akceptacja korekt sprzedaży
- Spójna i kompletna baza informacji o kontrahentach
- Planowanie zadań i rejestracja zdarzeń pracowników
- Zarządzanie procesem ofertowania
- Wystawianie zamówień i zarządzanie nimi
- Synchronizacja z systemem ERP
- Synchronizacja z systemami firm kurierskich
Dedykowane oprogramowanie branżowe jest gwarancją sprawnego zarządzania różnymi obszarami Twojej firmy.
Główne korzyści dla branży AGD i sprzęt elektroniczny z wdrożenia systemu Aura Business
Usprawnienie pracy przedstawicieli handlowych i serwisantów
Skuteczna komunikacja międzydziałowa
Zachowanie pełnej spójności danych w jednym systemie
Prezentacja oferty online
Monitorowanie czasu pracy i wydajności pracowników
Pełen zakres informacji o klientach i jego urządzeniach
System CRM dla branży AGD i sprzętu elektronicznego
Jednym z podstawowych modułów rozwiązania Aura Business jest CRM. To narzędzie, które skutecznie wspiera biznes w obszarach sprzedaży i obsługi klienta. Doskonale sprawdza się w codziennej koordynacji działań handlowców, a także raportowaniu i analizie działań sprzedażowych. Jakie jego cechy usprawnią Twoją firmę?
- Przejrzysta baza kontrahentów, w której znajdziesz wszystkie informacje zgromadzone na temat klientów
- Błyskawiczne generowanie ofert handlowych
- Rejestrowanie i raportowanie działań handlowców
- Możliwość synchronizacji danych z ERP
- Czytelny lejek sprzedaży wraz ze szczegółowymi raportami
System do zarządzania zleceniami dla branży AGD i sprzętu elektronicznego
Jeśli Twoja firma oferuje także usługi serwisowe, z pewnością zmaga się z obsługą wielu zleceń w tym samym czasie. Koordynacja pracy wieloosobowego zespołu wymaga odpowiedniego narzędzia, które pozwoli trzymać rękę na pulsie w każdej sytuacji. Aura Business Service Management to rozwiązanie, z którym zyskasz między innymi:
- Zarządzanie wieloma typami zleceń serwisowych (w tym reklamacjami)
- Elektroniczna baza serwisowanych urządzeń
- Rejestracja urządzeń i rozszerzonej gwarancji
- Rejestracja wykonanej pracy i użytych części
- Zarządzanie szansami sprzedażowymi i analizy skuteczności
- Automatyczne powiadomienia po zmianie fazy zlecenia
Platforma B2B dla branży AGD i sprzętu elektronicznego
Hurtowa dystrybucja sprzętu elektronicznego i AGD potrzebuje skutecznego rozwiązania, które pozwoli bez przeszkód sprzedawać produkty kontrahentom w Internecie przez całą dobę. Co zyska Twoja firma decydując się na wdrożenie dedykowanego oprogramowania?
- Sprzedaż produktów online 24/7
- Prezentacja oferty produktowej w atrakcyjnej galerii
- Zarządzanie indywidualnymi rabatami klientów
- Możliwość samodzielnego składania zamówień przez klientów
- Dostęp do dokumentów handlowych bezpośrednio w panelu klienta
- Stała wymiana informacji z systemem ERP