Aura Business to narzędzie dedykowane firmom działającym w branży elektronarzędzi. Posiada moduły CRM, do sprawnego zarządzania relacjami z kontrahentami, Service Management by zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także E-Commerce, do skutecznej sprzedaży B2B. W jaki sposób może usprawnić działanie Twojej firmy?
Prowadzenie internetowej sprzedaży dla klientów biznesowych.
Dostęp do oferty produktowej przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, bez angażowania czasu Twoich pracowników.
Panel Klienta z podglądem na dostępność towarów, indywidualne ceny i rabaty.
Uporządkowanie procesów sprzedażowych i monitorowanie ich skuteczności.
Wygodne generowanie i ujednolicenie ofert dla klientów.
Przejrzysty lejek sprzedażowy i raporty z analizą danych o Twojej firmie.
Zarządzanie zleceniami serwisowymi on-line i stały podgląd na postęp prac.
Kompletna historia urządzeń serwisowanych i współpracy z klientami.
Automatyczne reguły odciążające pracowników z wykonywania powtarzalnych zadań.
Synchronizacja danych o produktach i kontrahentach z Twoim programem ERP.
Aura Business od ponad 10 lat wspiera firmy z branży elektronarzędzi. Jedno, wygodne narzędzie, spajające dane z kilku systemów IT to spore ułatwienie w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
„Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
„Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.”
„Wybór Questy i CRM Aura Business był wyborem właściwym nie tylko z uwagi na elastyczność jaką oferuje system ale przede wszystkim na sposób wdrożenie poprzedzony analizą przedwdrożeniową i wyjątkowo profesjonalny zespół specjalistów, dzięki którym wdrożenie przebiegło bez najmniejszych problemów mimo wysokich oczekiwań, które mieliśmy.”
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
„Posiadając system ERP Exact, mieliśmy duży problem ze znalezieniem firmy dostarczającej oprogramowanie B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania.”
„Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie.”
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy.”
„Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że proces wdrażania poszczególnych modułów do naszego Aura CRM przebiegł pomyślnie. Wiele razy firma Questy miała z nami pod górkę, ale Panowie, którzy opiekowali się naszym systemem mają ogromną wiedzę, cierpliwość i są dobrze zorganizowani. Liczymy, że dalsza współpraca również będzie szła gładko.”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient–firma.”
„Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.”
„Jesteśmy zadowoleni z funkcjonalności, z dostępu do pełnych informacji o naszej bazie klientów, możliwości filtrowania ich według potrzeb i dostosowania oferty do rzeczywistych potrzeb klientów.”
„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
„Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Główne korzyści dla branży elektronarzędzi z wdrożenia systemu Aura Business
Usprawnienie wielu zadań pracowników
Przyspieszenie obsługi zapytań klientów
Samoobsługa klientów biznesowych
Oszczędność czasu pracowników
Obniżenie kosztów obsługi klienta biznesowego
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Bieżąca analiza sprzedaży
Podniesienie jakości usług oferowanych klientowi
Stały przepływ danych z systemu ERP
Platforma B2B dla branży elektronarzędzi
Skuteczna dystrybucja hurtowa elektronarzędzi wymaga elastycznej platformy B2B. Co zyskujesz wdrażając oprogramowanie dedykowane dla Twojej branży?
Możliwość sprzedaży produktów on-line.
Stały dostęp do oferty produktowej i stanów magazynowych dla Twoich klientów.
Możliwość elektronicznego składania zamówień przez kontrahentów.
Zarządzanie rabatami i indywidualnymi cennikami klientów.
Samoobsługowy dostęp do faktur i statusu płatności klienta.
Atrakcyjna prezentacja oferty produktowej.
Raporty poziomu sprzedaży.
System CRM dla branży elektronarzędzi
Aura Business to również CRM wspierający zarządzanie sprzedażą elektronarzędzi. Porządkuje wszystkie dane o Twoich klientach oraz kompletuje historię Waszej współpracy. Z jakich funkcji możesz skorzystać w tym obszarze?
Planowanie zadań handlowców i współdzielony kalendarz.
Zarządzanie kampaniami szans sprzedaży na widoku Kanban.
Efektywne zarządzanie pozyskiwaniem nowych klientów i partnerów.
Zarządzanie kampaniami promocyjnymi dla klientów.
Monitorowanie poziomu realizacji celów handlowców.
Mierzenie wyników finansowych i osiąganych przez handlowców targetów.
Aplikacja mobilna dla handlowców działających w terenie.
Zarządzanie zleceniami w branży elektronarzędzi
Działając w obszarze usług serwisowych, konieczna jest koordynacja wielu zleceń realizowanych równocześnie. Mając kilkunastoosobowy zespół nie wystarczą już tylko mailowe ustalenia, czy papierowe protokoły. Warto uprościć te procesy rozwiązaniem Aura Business Service Management, poprzez takie funkcje jak:
Indywidualne typy i fazy zleceń.
Elektroniczna baza urządzeń serwisowanych.
Panel klienta do samodzielnego zakładania i monitorowania zleceń.
Rozliczanie wykonanych prac, zużytych materiałów i poświęconego czasu.
Automatyczne przypomnienia po zmianach fazy zleceń.
Elastyczne uprawnienia nadawane pracownikom.
Aplikacja mobilna dostosowana do pracy serwisantów w terenie.
Jakie problemy rozwiązuje system Aura Business?
Inwestycja w dedykowany system dla branży elektronarzędzi, to krok w stronę poprawy jakości obsługi klienta. Na jakie problemy Twojego przedsiębiorstwa odpowiada Aura Business?
Długi i złożony proces składania zamówień przez klientów;
Ryzyko pomyłki przy ręcznym wprowadzaniu zamówień przez handlowców;
Konieczność podawania stanów magazynowych klientom przy każdorazowym kontakcie z Obsługą;
Brak łatwego dostępu do informacji o fakturach i limitach kupieckich klientów;
Brak możliwości wczytania stałej listy zamawianych towarów przez klienta;
Rozproszone informacje o działaniach sprzedażowych;
Trudności z analizą danych o rentowności firmy;
Utrudnione delegowanie zleceń serwisantom;
Brak kompletnej historii maszyn i urządzeń klientów;
Rozproszone informacje o zleceniach do rozliczenia.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?