System dla branży elektronarzędzi
Jak usprawnić sprzedaż w branży elektronarzędzi?
Aura Business to narzędzie dedykowane firmom działającym w branży elektronarzędzi. Posiada moduły CRM, do sprawnego zarządzania relacjami z kontrahentami, Service Management by zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także E-Commerce, do skutecznej sprzedaży B2B. W jaki sposób może usprawnić działanie Twojej firmy?
- Prowadzenie internetowej sprzedaży dla klientów biznesowych.
- Dostęp do oferty produktowej przez 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, bez angażowania czasu Twoich pracowników.
- Panel Klienta z podglądem na dostępność towarów, indywidualne ceny i rabaty.
- Uporządkowanie procesów sprzedażowych i monitorowanie ich skuteczności.
- Wygodne generowanie i ujednolicenie ofert dla klientów.
- Przejrzysty lejek sprzedażowy i raporty z analizą danych o Twojej firmie.
- Zarządzanie zleceniami serwisowymi on-line i stały podgląd na postęp prac.
- Kompletna historia urządzeń serwisowanych i współpracy z klientami.
- Automatyczne reguły odciążające pracowników z wykonywania powtarzalnych zadań.
- Synchronizacja danych o produktach i kontrahentach z Twoim programem ERP.
Aura Business od ponad 10 lat wspiera firmy z branży elektronarzędzi. Jedno, wygodne narzędzie, spajające dane z kilku systemów IT to spore ułatwienie w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Główne korzyści dla branży elektronarzędzi z wdrożenia systemu Aura Business
Usprawnienie wielu zadań pracowników
Przyspieszenie obsługi zapytań klientów
Samoobsługa klientów biznesowych
Oszczędność czasu pracowników
Obniżenie kosztów obsługi klienta biznesowego
Usprawnienie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Bieżąca analiza sprzedaży
Podniesienie jakości usług oferowanych klientowi
Stały przepływ danych z systemu ERP
Platforma B2B dla branży elektronarzędzi
Skuteczna dystrybucja hurtowa elektronarzędzi wymaga elastycznej platformy B2B. Co zyskujesz wdrażając oprogramowanie dedykowane dla Twojej branży?
- Możliwość sprzedaży produktów on-line.
- Stały dostęp do oferty produktowej i stanów magazynowych dla Twoich klientów.
- Możliwość elektronicznego składania zamówień przez kontrahentów.
- Zarządzanie rabatami i indywidualnymi cennikami klientów.
- Samoobsługowy dostęp do faktur i statusu płatności klienta.
- Atrakcyjna prezentacja oferty produktowej.
- Raporty poziomu sprzedaży.
System CRM dla branży elektronarzędzi
Aura Business to również CRM wspierający zarządzanie sprzedażą elektronarzędzi. Porządkuje wszystkie dane o Twoich klientach oraz kompletuje historię Waszej współpracy. Z jakich funkcji możesz skorzystać w tym obszarze?
- Planowanie zadań handlowców i współdzielony kalendarz.
- Zarządzanie kampaniami szans sprzedaży na widoku Kanban.
- Efektywne zarządzanie pozyskiwaniem nowych klientów i partnerów.
- Zarządzanie kampaniami promocyjnymi dla klientów.
- Monitorowanie poziomu realizacji celów handlowców.
- Mierzenie wyników finansowych i osiąganych przez handlowców targetów.
- Aplikacja mobilna dla handlowców działających w terenie.
Zarządzanie zleceniami w branży elektronarzędzi
Działając w obszarze usług serwisowych, konieczna jest koordynacja wielu zleceń realizowanych równocześnie. Mając kilkunastoosobowy zespół nie wystarczą już tylko mailowe ustalenia, czy papierowe protokoły. Warto uprościć te procesy rozwiązaniem Aura Business Service Management, poprzez takie funkcje jak:
- Indywidualne typy i fazy zleceń.
- Elektroniczna baza urządzeń serwisowanych.
- Panel klienta do samodzielnego zakładania i monitorowania zleceń.
- Rozliczanie wykonanych prac, zużytych materiałów i poświęconego czasu.
- Automatyczne przypomnienia po zmianach fazy zleceń.
- Elastyczne uprawnienia nadawane pracownikom.
- Aplikacja mobilna dostosowana do pracy serwisantów w terenie.
Jakie problemy rozwiązuje system Aura Business?
Inwestycja w dedykowany system dla branży elektronarzędzi, to krok w stronę poprawy jakości obsługi klienta. Na jakie problemy Twojego przedsiębiorstwa odpowiada Aura Business?
- Długi i złożony proces składania zamówień przez klientów;
- Ryzyko pomyłki przy ręcznym wprowadzaniu zamówień przez handlowców;
- Konieczność podawania stanów magazynowych klientom przy każdorazowym kontakcie z Obsługą;
- Brak łatwego dostępu do informacji o fakturach i limitach kupieckich klientów;
- Brak możliwości wczytania stałej listy zamawianych towarów przez klienta;
- Rozproszone informacje o działaniach sprzedażowych;
- Trudności z analizą danych o rentowności firmy;
- Utrudnione delegowanie zleceń serwisantom;
- Brak kompletnej historii maszyn i urządzeń klientów;
- Rozproszone informacje o zleceniach do rozliczenia.