Jak usprawnić sprzedaż i serwis maszyn rolniczych?
Zarządzasz firmą zajmującą się sprzedażą, serwisem i konserwacją maszyn rolniczych? Szukasz systemu, który wesprze procesy handlowe i organizację zleceń Twojego przedsiębiorstwa? Aura Business to kompleksowe rozwiązanie, które od lat z powodzeniem wspiera branżę maszyn rolniczych.
Zbieraj cenną wiedzę o kontaktach z klientami i aktywności Twoich pracowników.
Pracuj na szansach sprzedaży.
Usprawnij proces ofertowania i akceptacji warunków handlowych.
Przyspiesz komunikację z dealerami i dystrybutorami.
Efektywnie zarządzaj zleceniami serwisowymi
Kompletuj historię napraw i przeglądów maszyn.
Udostępnij konfigurator maszyn rolniczych.
Sprawnie planuj pracę całego zespołu.
Dodatkowo, Aura Business to rozwiązanie w pełni mobilne - z powodzeniem ułatwi więc pracę również tych handlowców i serwisantów, którzy działają w terenie.
„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
„Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
„Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.”
„Wybór Questy i CRM Aura Business był wyborem właściwym nie tylko z uwagi na elastyczność jaką oferuje system ale przede wszystkim na sposób wdrożenie poprzedzony analizą przedwdrożeniową i wyjątkowo profesjonalny zespół specjalistów, dzięki którym wdrożenie przebiegło bez najmniejszych problemów mimo wysokich oczekiwań, które mieliśmy.”
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
„Posiadając system ERP Exact, mieliśmy duży problem ze znalezieniem firmy dostarczającej oprogramowanie B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania.”
„Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie.”
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy.”
„Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że proces wdrażania poszczególnych modułów do naszego Aura CRM przebiegł pomyślnie. Wiele razy firma Questy miała z nami pod górkę, ale Panowie, którzy opiekowali się naszym systemem mają ogromną wiedzę, cierpliwość i są dobrze zorganizowani. Liczymy, że dalsza współpraca również będzie szła gładko.”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient–firma.”
„Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.”
„Jesteśmy zadowoleni z funkcjonalności, z dostępu do pełnych informacji o naszej bazie klientów, możliwości filtrowania ich według potrzeb i dostosowania oferty do rzeczywistych potrzeb klientów.”
„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
„Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Główne korzyści dla branży maszyn rolniczych z wdrożenia systemu Aura Business
Uporządkowanie procesów sprzedażowych
Sprawne zarządzanie zleceniami
Kompletowanie historii serwisu maszyn
Wygodny dostęp mobilny
Monitorowanie rentowności usług
Poprawa jakości obsługi klienta
Ulepszenie komunikacji wewnątrz firmy
Proste i efektywne raportowanie
Przejrzyste zarządzanie celami
Najważniejsze usprawnienia w obszarze CRM
Jeśli szukasz wsparcia w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, sprawdzi się tu Aura Business CRM. Uporządkujesz w niej wszystkie procesy Twojej firmy, a także zbudujesz lejek sprzedaży maszyn rolniczych. Z jakich jeszcze usprawnień możesz skorzystać?
Uporządkowana baza wiedzy o kontrahentach
Przejrzyste tablice szans sprzedaży
Wygodne zarządzanie ofertowaniem
Monitorowanie poziomu realizacji celów
Mierzenie efektywności handlowców
Wymiana danych finansowo-księgowych z systemem ERP
Kluczowe usprawnienia w obszarze Service Management
Przejmij kontrolę nad procesami serwisowymi w Twojej firmie. Aura Business Service Management to dopasowane narzędzie do koordynacji przeglądów i napraw maszyn rolniczych. W jaki sposób może wesprzeć Cię w tym obszarze?
Uporządkowane listy zleceń
Baza i historia napraw maszyn kontrahentów
Sprawne przekazywanie zleceń serwisantom (działającym mobilnie lub w centrali)
Monitorowanie realizowanych statusów zleceń
Generowanie protokołów odbioru
Rejestrowanie użytych części i poświęconego czasu
Jakie problemy rozwiązuje system Aura Business?
Szeroki zakres funkcjonalności zapewnia wsparcie procesów sprzedażowych i serwisowych. Jedno, wygodne narzędzie rozwiąże takie problemy jak:
Niespójna baza kontrahentów i nieuporządkowane notatki o kontaktach z nimi.
Wolna odpowiedź na zapytania kontrahentów.
Powielanie tej samej pracy przez kilku pracowników.
Rozproszone informacje o przeprowadzanych zleceniach serwisowych.
Niekompletna historia napraw i dokumentacja maszyn rolniczych.
Nieefektywne delegowanie zleceń serwisantom.
Brak możliwości raportowania i analizowania danych o firmie.
Czasochłonne fakturowanie.
Brak dostępu mobilnego do informacji.
Jak Aura Business wspiera branżę maszyn rolniczych?
Aura Business to dedykowane oprogramowanie, które integruje się z systemami ERP, aby ułatwiać zarządzanie procesami przedsiębiorstwa z poziomu jednego systemu. To wygodne rozwiązanie usprawnia przede wszystkim obszary:
CRM - czyli zarządzanie sprzedażą maszyn rolniczych i relacjami z kontrahentami.
Service Management - praca nad zleceniami serwisowymi i przeglądami maszyn.
Dzięki dużej elastyczności naszego narzędzia, każdy z modułów może zostać dopasowany do indywidualnych procesów i specyfiki Twojej firmy.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?