Usprawnienie procesów sprzedaży i zarządzania zleceniami w firmie wynajmującej urządzenia drukujące
Do codziennych obowiązków firm z branży wynajmu urządzeń drukujących należą zarządzenie sprzedażą oraz specyficznymi zleceniami serwisowymi. Właśnie dlatego potrzebują one oprogramowania idealnie dopasowanego do ich potrzeb. Rozwiązanie Aura Business kompleksowo wspiera procesy handlowe i serwisowe. Jakie funkcje pomogą Twojej firmie się rozwijać?
Scentralizowana baza informacji o klientach
Samodzielne zgłaszanie zleceń i monitorowanie ich statusu w panelu klienta
Rozbudowane możliwości analizy, dzięki raportom sprzedażowym
Zarządzanie bazą umów
Automatyczne rozliczanie urządzeń
Obsługa wielu typów zleceń serwisowych (np. reklamacji, przeglądów, zleceń wewnętrznych)
Integracja z systemami odczytującymi liczniki drukarek
Dedykowane Twojej branży narzędzia CRM i Service Management umożliwią sprawne zarządzanie różnymi obszarami przedsiębiorstwa bezpośrednio w jednym systemie.
„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
„Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
„Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.”
„Wybór Questy i CRM Aura Business był wyborem właściwym nie tylko z uwagi na elastyczność jaką oferuje system ale przede wszystkim na sposób wdrożenie poprzedzony analizą przedwdrożeniową i wyjątkowo profesjonalny zespół specjalistów, dzięki którym wdrożenie przebiegło bez najmniejszych problemów mimo wysokich oczekiwań, które mieliśmy.”
„Ze względu na profesjonalizm i zaangażowanie ze strony firmy Questy proces wdrożenia przebiegał bardzo sprawnie. Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy oraz zaangażowania pracowników, aby system był w pełni dopasowany zarówno do potrzeb naszych jak i naszych klientów.”
„Posiadając system ERP Exact, mieliśmy duży problem ze znalezieniem firmy dostarczającej oprogramowanie B2B z możliwością integracji baz danych. Pomimo naszych wcześniejszych obaw o możliwość integracji, proces ten przeszedł bezproblemowo, umożliwiając nam korzystanie z nowoczesnych funkcji dostarczanego przez Questy oprogramowania.”
„Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Questy. Zaproponowane rozwiązania systemu Aura Bussiness zostały płynnie wprowadzone do naszej firmy i dzięki temu możemy teraz cieszyć się poprawą organizacji pracy we wszystkich działach. Oczywiście polecamy.”
„Trzeba mieć świadomość, że wdrażanie tak trudnych systemów w rozwiniętej organizacji jest bardzo czasochłonne. Jednak dzięki wzajemnej współpracy, dobrej organizacji i komunikacji oraz dobremu przygotowaniu po naszej stronie jak i zespołu Questy, udało nam się znacząco poprawić funkcjonowanie wielu procesów zachodzących w firmie.”
„Wybraliśmy system Aura Business z dwóch przyczyn – przede wszystkim ze względu na spore doświadczenie i wiedzę konsultantów Questy w zakresie wspomagania biznesu. Po drugie, duże wrażenie zrobił na nas sam system – miał praktycznie wszystko, czego się spodziewaliśmy.”
„Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że proces wdrażania poszczególnych modułów do naszego Aura CRM przebiegł pomyślnie. Wiele razy firma Questy miała z nami pod górkę, ale Panowie, którzy opiekowali się naszym systemem mają ogromną wiedzę, cierpliwość i są dobrze zorganizowani. Liczymy, że dalsza współpraca również będzie szła gładko.”
„Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z procesu wdrożenia, jak i samego funkcjonowania systemu Aura Business w naszej firmie. Poprawiliśmy dzięki niemu procesy sprzedażowe i komunikację na poziomie klient–firma.”
„Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.”
„Jesteśmy zadowoleni z funkcjonalności, z dostępu do pełnych informacji o naszej bazie klientów, możliwości filtrowania ich według potrzeb i dostosowania oferty do rzeczywistych potrzeb klientów.”
„Firma doskonale odczytująca potrzeby Klienta, kreatywna i profesjonalna w swoim działaniu. Polecam.”
„Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.”
Główne korzyści dla branży wynajmu urządzeń drukujących z wdrożenia systemu Aura Business
Zautomatyzowanie powtarzalnych czynności
Oszczędność czasu pracowników
Zmniejszenie kosztów obsługi klientów
Komplet informacji o klientach w jednym miejscu
Wzrost jakości oferowanych usług
Ciągły przepływ informacji z programu ERP
System CRM dla branży wynajmu urządzeń drukujących
Moduł CRM dostępny w Aura Business to rozwiązanie dedykowane wszystkim firmom z branży wynajmu urządzeń drukujących. Pozwala przejąć pełną kontrolę nad procesami zarządzania sprzedażą i koordynacją pracy handlowców. Jakie usprawnienia system Aura Business może przynieść Twojej firmie w tych obszarach?
Scentralizowana baza informacji o kontrahentach i używanych przez nich urządzeniach drukarskich
Atrakcyjna forma prezentacji oferty
Raporty sprzedażowe pozwalające na szczegółową analizę danych sprzedażowych
Błyskawiczny wgląd do faktur
Sprawne zarządzanie umowami
Synchronizacja dokumentów handlowych z systemem ERP
System do zarządzania zleceniami dla wynajmu urządzeń drukujących
Aura Business to także potężny system do zarządzania zleceniami. Wspiera codzienne zmagania firm z koordynacją różnego typu procesów serwisowych, znacznie ułatwiając pracę i jej organizację. Co zyskujesz w tym obszarze z dopasowanym do potrzeb branży wynajmu urządzeń drukujących narzędziem?
Samodzielne dodawanie zgłoszeń serwisowych i monitorowanie ich w panelu klienta
Automatyczne rozliczanie kosztu najmu urządzeń
Obsługa zleceń serwisowych różnego typu (m. in. przeglądy i reklamacje)
Automatyczne powiadomienia mailowe (np. informacja o zakończeniu naprawy)
Przejrzysty widok statusu zleceń
Integracja z narzędziami monitorującymi stan liczników w urządzeniach drukujących
Błyskawiczne protokoły serwisowe
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?