Oprogramowanie do zarządzania franczyzą firmy
Efektywna współpraca z franczyzobiorcami
Jeśli Twoja firma stawia na rozwój w modelu franczyzowych i na co dzień zajmujesz się współpracą z franczyzobiorcami, potrzebujesz narzędzia pozwalającego zadbać o efektywność tego procesu. Dedykowane oprogramowanie Aura Business to rozwiązanie idealne dla Ciebie. Program w kompleksowy sposób wesprze Cię w realizacji wielu obowiązków właściciela sieci franczyzowej, przyczyniając się do rozkwitu działalności.
- Śledzenie procesu pozyskiwania franczyzobiorców
- Dbałość o efektywny proces wdrożenia
- Budowanie trwałych relacji z partnerami
- Dostęp do wszystkich informacji o statusie współpracy
- Nadzór nad finalizacją warunków współpracy i zawarciem umowy
- Sprawne zarządzanie zgłoszeniami od franczyzobiorców
- Baza zasobów materialnych udostępnianych partnerom
- Możliwość udostępnienia materiałów szkoleniowych
- Panel partnera z wglądem we wszystkie kluczowe informacje
- Platforma samoobsługowa dla franczyzobiorców
Od 2002 r. Aura Business dostarcza rozwiązania dla firm z wielu różnych branż. Pracując nad różnorodnymi projektami zdobywamy doświadczenie, którym możemy podzielić się z Tobą.
Główne korzyści z wdrożenia systemu Aura Business dla sieci franczyzowej
Uporządkowane pozyskiwanie partnerów
Lepsza kontrola nad siecią franczyzową
Szybszy proces wdrażania do sieci
Wsparcie i pomoc dla franczyzobiorców
Jednolita komunikacja i wymiana informacji
Pełna kontrola nad zasobami sieci
Stała wiedza o zasadach współpracy
Efektywna obsługa zgłoszeń
Samoobsługa franczyzobiorców
System CRM dla franczyzodawców
Aura Business CRM dla firm franczyzowych sprawdza się przede wszystkim w organizacji procesu pozyskiwania franczyzobiorców. Rozwiązanie wspiera codzienną realizację obowiązków osób odpowiedzialnych za kontakt z potencjalnymi partnerami i pomaga im sprawnie sfinalizować cały proces. Jakich możliwości dostarczy Ci oprogramowanie Aura Business?
- Uporządkowany i spójny proces pozyskiwania partnerów i pełna wiedza o ustaleniach z każdego etapu rozmów.
- Komplet wiedzy o franczyzobiorcy w jednym miejscu, dostępny dla wszystkich pracowników obsługujących temat.
- Jednolity sposób ofertowania partnerów biznesowych, wspierający dbałość o wizerunek firmy.
- Negocjacje warunków umowy na dedykowanym widoku ze stałym dostępem do potwierdzonych ustaleń.
- Dostęp do automatycznych raportów sprzedażowych, pozwalających na analizę efektywności działań.
- Obsługa procesu wdrożenia z podziałem na etapy dopasowane do specyfiki biznesu.
- Ustandaryzowany sposób komunikacji z franczyzobiorcą i stały dostęp do historii wiadomości.
- Przejrzyste repozytorium plików, które może gromadzić materiały szkoleniowe dla partnerów.
Wykorzystanie oprogramowania w obszarze wsparcia serwisowego
Firmy decydujące się na franczyzę często udostępniają swoim partnerom biznesowym różnego rodzaju zasoby w postaci sprzętu. Z tego względu konieczna jest nie tylko pełna wiedza o narzędziach przekazanych każdemu z franczyzobiorców, ale również mechanizmy bieżącego wsparcia. Niezwykla ważna jest dbałość o cykliczną konserwację urządzeń, a także sprawna obsługa zgłoszeń dotyczących awarii. Aura Business Service Management świetnie sprawdza się jako wsparcie tego obszaru, dostarczając możliwości takich jak:
- Jednolita baza wszystkich zasobów z historią realizowanych działań.
- Tworzenie zgłoszeń przez pracowników, a także panel umożliwiający generowanie ich samodzielnie przez franczyzobiorców.
- Aplikacja mobilna wspierająca pracę serwisantów terenowych.
- Zarządzanie podziałem pracy z uwzględnieniem dostępności każdego z pracowników.
- Przejrzystość realizacji dzięki widokom Gantt i Kanban oraz karcie procesu, przyczyniające się do większej terminowości.
- Stała wiedza o statusie każdego zgłoszenia i wykonanych już działaniach.
Samoobsługa franczyzobiorców w Aura Business
Dla części przedsiębiorstw funkcjonujących w postaci sieci franczyzowej istotne jest uporządkowanie procesu bieżących dostaw kluczowych dla działalności produktów. Rozwiązania Aura Business posiada narzędzia umożliwiające wsparcie tego rodzaju. Oprogramowania wspiera przede wszystkim samoobsługę, oszczędzając przy tym czas pracowników Twojej firmy. Co oferujemy w tym zakresie?
- Panel kontrahenta z dostępem 24/7 do oferty produktowej i usługowej oraz stały wgląd partnera do własnych dokumentów.
- Możliwość składania zamówień i zapytań ofertowych samodzielnie przez franczyzobiorcę zgodnie z jego potrzebami.
- Indywidualne ceny i rabaty dostosowane do warunków współpracy z danym partnerem.
Jakie problemy franczyzodawców rozwiązuje system Aura Business?
Oprogramowanie dedykowane Aura Business to kompleksowe narzędzie do zarządzania franczyzą firmy. Połączenie narzędzi takich jak CRM, Service Management i platforma samoobsługowa pozwala rozwiązać takie problemy jak:
- Chaos w procesie pozyskiwania partnerów franczyzowych.
- Niejednolity standard ofertowania potencjalnych franczyzobiorców.
- Rozproszona wiedza o partnerach i współpracy z nimi.
- Brak narzędzi do negocjowania i egzekwowania warunków umowy.
- Nieuporządkowany proces wdrożenia partnerów do sieci.
- Trudności w zakresie przekazywania materiałów szkoleniowych.
- Długi proces obsługi zgłoszeń napływających od franczyzobiorców.
- Ograniczona możliwość monitorowania udostępnianych zasobów.
- Komplikacje w organizacji i podziale pracy między pracownikami.
- Konieczność poświęcania dużej ilości czasu na obsługę partnerów.
Poznaj system Aura Business
Aura Business to zaawansowane rozwiązanie zaprojektowane specjalnie z myślą o firmach z większymi potrzebami, które umożliwia integrację danych z różnych systemów IT (jak np. ERP) i centralne zarządzanie nimi w jednym, intuicyjnym narzędziu. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu wspieramy średnie i duże przedsiębiorstwa w optymalizacji procesów i realizacji ich celów biznesowych. Główne obszary, w których Aura Business dostarcza wymiernych usprawnień, to:
- CRM – skuteczne zarządzanie relacjami z klientami, obsługą partnerów franczyzowych oraz wspieranie sprzedaży produktów i usług w całej sieci.
- Service Management – efektywne zarządzanie serwisem, obsługą reklamacji oraz wsparciem technicznym dla franczyzobiorców.
- Samoobsługa B2B – nowoczesne narzędzie umożliwiające franczyzobiorcom samodzielne składanie zamówień, dostęp do informacji o produktach, kontrolowanie stanów magazynowych oraz śledzenie realizacji zamówień w czasie rzeczywistym.
Aura Business wyróżnia się elastycznością i skalowalnością, co pozwala dostosować funkcje i moduły do specyficznych procesów operacyjnych występujących w modelu franczyzowym. Rozumiemy, że każda sieć franczyzowa jest unikalna, a jej potrzeby zmieniają się wraz z rozwojem rynku. Dlatego nasze oprogramowanie zostało zaprojektowane tak, aby sprostać zarówno obecnym, jak i przyszłym wyzwaniom branży franczyzowej.