Business Automation

Business Automation

Aura Business wspiera sprzedaż i marketing w usprawnieniu procesów sprzedażowych. Połączenie zaawansowanego rozwiązania CRM z narzędziem do automatyzacji umożliwia prowadzenie skutecznych działań marketingowych oraz sprzedażowych. 

Kreator reguł to narzędzie do automatyzacji, którego celem jest zautomatyzowanie działań, które mają wpływ na efektywność procesów sprzedażowych i marketingowych. Kreator wykorzystuje informacje zawarte w systemie CRM. Na ich podstawie wykonuje akcje, które zaplanuje użytkownik.

Kreator reguł automatycznych

Kreator składa się z wyzwalaczy, warunków i akcji. W ten sposób możesz tworzyć wiele automatycznych działań:

Wysłać wiadomości e-mail – wysyłanie sekwencji wiadomości w określonym czasie to doskonały sposób na dostarczenie dodatkowej wiedzy o produkcie Twoim potencjalnym klientom.

Tworzyć szanse sprzedaży – CRM pozwala na zarządzanie procesem sprzedaży z dowolnymi etapami, w których znajdują się szanse sprzedaży. Handlowcy nie muszą poświęcać dodatkowego czasu na  tworzenie szans, reguły automatyzacji mogą ich w tym wyręczyć.

Wykonywać działania na wybranych użytkownikach – możesz to wykorzystać np. do promocji na konkretnych segmentach oznaczonych tagiem lub atrybutem.

Business Automation - tworzenie reguł automatycznych

Dodawać i odejmować tagi – działania na tagach mają nieskończenie wiele możliwości. Możesz dodawać tagi na podstawie wielu działań, które wykonujesz w systemie. Poniżej zobaczysz przykład zastosowania.

Zmieniać atrybuty użytkownika lub firmy – reguła może np. zmieniać status współpracy w zależności od tego, czy kontrahent jest leadem, klientem, partnerem itd.

Wsparcie sprzedaży i marketingu za pomocą business automation — automatyczna obsługa zapytań z Twojej strony www

 

W jaki sposób możesz zautomatyzować przepływ zapytań, które składają potencjalni klienci na Twojej stronie www? Z rozwiązaniem Aura Business to proste. Już poniższy przypadek pokazuje pierwsze korzyści z automatyzacji zapytań przyniesie wiele korzyści i dla działu sprzedaży i marketingu.  Optymalizacja całego procesu to zaoszczędzony czas i budżet, który możesz poświęcić na dodatkowe działania sprzedażowe.

Jak CRM i kreator reguł pomoże w obsłudze tych zapytań?

Klient wysyła zapytanie z formularza kontaktowego na Twojej stronie www.

System CRM automatycznie utworzył kartotekę klienta. Twoi sprzedawcy zyskali więcej czasu na budowanie relacji z klientami.

Automatycznie powstała szansa sprzedaży. Twój dział sprzedaży kolejny raz zyskał czas, który może poświęcić na dodatkowe działania sprzedażowe.

Sekwencja automatycznych wiadomości e-mail została włączona. Twoi klienci zaczynają poznawać Twój produkt.

Korzyści:

  • odciążenie handlowców od powtarzających się czynności - tworzenie kartotek klientów, rejestracja zapytań,
  • niwelowanie pomyłek — żadne zapytanie nie zostanie pominięte,
  • zwiększenie czasu reakcji na zapytanie (im szybszy czas reakcji tym większe prawdopodobieństwo wygranej) — pracownicy zyskają dostęp do aktualnego raportu, który informuje ich o utworzonym kontrahencie,
  • zwiększenie świadomości swoich potencjalnych klientów, co pozwala na szybsze zamykanie transakcji — potencjalni klienci otrzymują dodatkową wiedzę o Twoim produkcie, poznają case study zadowolonych klientów,
  • ciągła optymalizacja procesów — kreator pozwala na samodzielne tworzenie reguł.

Automatyzacja działań marketingowych — dostarczanie odpowiedniej wiedzy na różnym etapie zakupowym

 

Dostosowanie komunikatu, treści reklamowych, informacji do osoby jest niezwykle istotne. Inaczej prowadzisz spotkanie biznesowe z zarządem, a inaczej ze swoim zespołem. Odwrócenie komunikatu między tymi grupami mogłoby mieć negatywne skutki. Przeprowadzenie prezentacji, przedstawienie obszernych raportów i zestawień nie zainteresuje zespołu, który oczekuje konkretnego podziału zadań. Natomiast Zarząd nie chciałby tracić czasu na poznawanie szczegółowych działań, które prowadzisz. Liczy się efekt. Podobnie jest z klientem na różnym etapie zakupowym. Dostarczaj mu treści, których potrzebuje, aby przesunąć się dalej w Twoim procesie sprzedaży.

Jak CRM i kreator reguł pomoże zautomatyzować dostarczanie odpowiedniej treści?

Poznanie

Klient zapoznaje się z materiałami na stronie i decyduje się na kontakt.

Analiza potrzeb

Klient otrzymuje treści, które pozwolą mu rozwiązać jego problem.

Ofertowanie

Klient otrzymuje porównanie Twojego produktu z konkurencją.

Zamykanie

Klient otrzymuje case study zadowolonych klientów.

KORZYŚCI

Oszczędność czasu
system na podstawie etapu w lejku sam wysyła odpowiednie wiadomości
Większa szansa na wygraną 
Twoi potencjalni klienci otrzymują wartościowe materiały na odpowiednim etapie, dlatego chętnie czytają Twoje treści, częściej wracają do produktu
Budowanie wizerunku eksperta
dostarczasz specjalistyczną wiedzę
Budowanie relacji
klienci widzą Twoje zaangażowanie i chętniej rozmawiają o ich sytuacji z handlowcami

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację