FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jakie są najważniejsze obszary działalności firm wspierane przez system Aura Business?

Aura Business to bardzo elastyczne rozwiązanie informatyczne, pozwalające zaspokoić indywidualne potrzeby niemal każdego przedsiębiorstwa. Najczęściej znajduje zastosowanie przy wsparciu sprzedaży i obsługi klienta, a także kompleksowym zarządzaniu usługami i zleceniami każdego typu (np. serwisowymi, produkcyjnymi).

Jakie firmy mogą najlepiej wykorzystać system Aura Business?

Po system Aura Business najczęściej sięgają firmy wymagające minimum 10 użytkowników, o rozmaitych profilach działalności — np. handlowym, produkcyjnym, serwisowym. System sprawdza się najlepiej, gdy współpracuje jako rozwiązanie komplementarne z innymi rozwiązaniami, np. systemami ERP.

Jak wygląda rozpoczęcie współpracy?

Na początku chcemy dobrze poznać Twoją firmę oraz cel, jaki mamy zrealizować. Dostarczając rozwiązań w ramach systemu Aura szukamy konkretnych problemów, które możemy rozwiązać (np. utrudniona obsługa klienta) lub celów, które mamy zrealizować (np. zwiększenie efektywności pracy handlowców). Wtedy dopiero tworzymy wizję rozwiązania, jego budżet oraz harmonogram realizacji wdrożenia.

W jaki sposób system Aura Business integruje się z innymi rozwiązaniami IT?

Najczęściej wymiana danych odbywa się poprzez:

  • podłączenie i pobieranie danych z tabel systemu ERP poprzez proces łączący się z udziałem ODBC,
  • pobieranie danych z tabel przeznaczonych do wymiany (np widoków) z systemu ERP,
  • pobieranie i dostarczanie danych poprzez odpowiednie API komunikacyjne,
  • pobieranie i dostarczanie danych poprzez pliki XML, EDI lub inny format z udziałem FTP lub Webservice.

Z jakim oprogramowaniem IT integruje się system Aura Business?

System Aura Business jest skutecznie integrowany z używanymi w firmach systemami różnych bardziej i mniej popularnych producentów:

  • Comarch ERP Optima, Comarch CDN XL,
  • Sage Symfonia ERP oraz Symfonia Handel,
  • InsERT Subiekt GT, Navireo,
  • Asseco Wapro WF-Mag,
  • SAP,
  • IFS,
  • Streamsoft,
  • Impuls,
  • Exact,
  • Microsoft Dynamics,
  • Stream Soft,
  • SAP Business One,
  • oraz innymi rozwiązaniami klasy ERP.

Jakie są wymagania sprzętowe systemu Aura Business?

  • Urządzenie z dostępem do Internetu (komputer stacjonarny, laptop, tablet lub smartfon)
  • System funkcjonuje na przeglądarkach:
    • Mozilla Firefox
    • Google Chrome
  • System operacyjny:
    • Microsoft Windows
    • Linux

Na jakich serwerach system Aura Business działa najwydajniej?

  • Rekomendowaną platformą pod system Aura Business jest serwer oparty o następujące parametry:
    • procesor wielordzeniowy Intel Xeon lub podobny
    • pamięć operacyjna RAM min. 4 GB (wysokie taktowanie, więcej = lepiej)
    • dyski w układzie RAID1 lub w układzie RAID10 lub system kopii zapasowych co 24 godziny;
    • wielkość partycji bazodanowej dostosowana do wielkości bazy danych, jednak nie mniej niż 40 GB
    • WAN – zalecamy zarezerwowanie jak najszerszego pasma łącza poprzez nadanie odpowiednich priorytetów na routerze, przepustowość wychodząca min. 2 Mb/s

    Wydajność systemu zależy od generowanych przez użytkowników zapytań, od intensywności działań w systemie Aura Business oraz od zakresu integracji z pozostałymi systemami zewnętrznymi (programami magazynowymi).

Jakie wersje obcojęzyczne Aury Business są dostępne dla naszych Klientów?

  • Standardowo cały interfejs systemu Aura jest przetłumaczony na języki:
    • angielski,
    • niemiecki,
    • rosyjski.

    Ponadto istnieje możliwość wgrania innych wersji systemu – po dostarczeniu przez klienta tłumaczenia.