Integracja CRM z Exact ERP
Aura CRM Suite jest systemem CRM o charakterze przeglądarkowym. Oznacza to, że możesz z niego korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu. W ten sposób możesz mieć najważniejsze informacje zawsze przy sobie! Funkcje naszego systemu CRM zapewniają natomiast możliwość skutecznego zarządzania siłami sprzedaży, tworzenia spójnej i ustrukturyzowanej bazy wiedzy na temat Twoich kontrahentów oraz koordynowania szansami sprzedaży.
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Integracja CRM z Exact ERP — jakie dane podlegają aktualizacji?
- produkty oraz stany magazynowe,
- kontrahenci z przypisanymi do nich rabatami i cennikami,
- faktury wraz z rozliczeniami,
- zamówienia klientów.
Jak działa integracja CRM z Exact ERP?
Integracja przebiega automatycznie i nie wymaga ingerencji użytkowników systemu. Określone dane (np. dokumenty sprzedaży, rozliczenia, stany magazynowe) są przenoszone do systemu CRM przyrostowo w czasie rzeczywistym. Wymiana pozostałych informacji z systemem ERP zachodzi natomiast w określonych odstępach czasu.
Główne funkcje systemu CRM:
- skuteczne planowanie sprzedaży,
- monitorowanie szans sprzedaży,
- zarządzanie siłami sprzedaży,
- obsługa zamówień handlowców,
- ofertowanie handlowców,
- raporty,
- mailing grupowy.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację