Integracja CRM z Symfonia ERP
Aura Business to oprogramowanie biznesowe, z pomocą którego rozwiniesz swoją firmę! Oferujemy Ci elastyczny i komplementarny dla Symfonii ERP system CRM umożliwiający efektywne zarządzanie siłami sprzedaży, a także gromadzenie i udostępnianie wiedzy o klientach. Nasze rozwiązanie CRM pozwoli Ci zarządzać procesem ofertowania oraz szansami sprzedażowymi w sposób niezwykle precyzyjny. Dodatkowo, wszystkie funkcje systemu możesz wykorzystywać bez względu na porę dnia i miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz — wystarczy, że masz ze sobą urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.
Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. Dzięki CRM mamy dostęp do całej historii danego kontrahenta, a zatem odpowiednio możemy dostosować działania marketingowe. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.
Iwona Działach, hairtalk
Integracja CRM z Symfonia ERP — jakie dane podlegają aktualizacji?
- Twoje produkty oraz ich stan magazynowy
- Twoi kontrahenci wraz z informacjami o rabatach i indywidualnych cennikach
- faktury wraz z rozliczeniami
- zamówienia Twoich klientów
Integracja CRM z Symfonia ERP — zasada działania
Integracja z systemem Symfonia ERP (dawniej nazywanym Symfonią Forte) zachodzi w sposób automatyczny, bez wymogu ingerencji użytkownika. Wybrane dane (dokumenty sprzedaży, rozliczenia, stany magazynowe) są przenoszone przyrostowo w czasie rzeczywistym do systemu CRM. W określonych przedziałach czasowych następuje wymiana pozostałych informacji.
Główne funkcje systemu CRM:
- skuteczne planowanie sprzedaży,
- monitorowanie szans sprzedaży,
- zarządzanie siłami sprzedaży,
- obsługa zamówień handlowców,
- ofertowanie handlowców,
- raporty,
- mailing grupowy.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację