Integracja CRM z Symfonia ERP

Aura Business to oprogramowanie biznesowe, z pomocą którego rozwiniesz swoją firmę! Oferujemy Ci elastyczny i komplementarny dla Symfonii ERP system CRM umożliwiający efektywne zarządzanie siłami sprzedaży, a także gromadzenie i udostępnianie wiedzy o klientach. Nasze rozwiązanie CRM pozwoli Ci zarządzać procesem ofertowania oraz szansami sprzedażowymi w sposób niezwykle precyzyjny. Dodatkowo, wszystkie funkcje systemu możesz wykorzystywać bez względu na porę dnia i miejsce, w którym aktualnie się znajdujesz — wystarczy, że masz ze sobą urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

 

Integracja CRM z Symfonia ERP — jakie dane podlegają aktualizacji?

 

  • Twoje produktu oraz ich stan magazynowy
  • Twoi kontrahenci wraz z informacjami o rabatach i indywidualnych cennikach
  • faktury wraz z rozliczeniami
  • zamówienia Twoich klientów

 

Integracja CRM z Symfonia ERP. CRM zintegrowany z Symfonia ERP. CRM dla Symfonii ERP. CRM współpracujący z Symfonią ERP.

Integracja CRM z Symfonia ERP — zasada działania

 

Integracja z systemem Symfonia ERP (dawniej nazywanym Symfonią Forte) zachodzi w sposób automatyczny, bez wymogu ingerencji użytkownika. Wybrane dane (dokumenty sprzedaży, rozliczenia, stany magazynowe) są przenoszone przyrostowo w czasie rzeczywistym do systemu CRM. W określonych przedziałach czasowych następuje wymiana pozostałych informacji.

 

Główne funkcje systemu CRM:

 

Zapytaj o szczegóły integracji CRM-u z systemem ERP wykorzystywanym w Twojej firmie!