Integracja CRM z Symfonia Handel
Aura Business jest elastycznym rozwiązaniem IT dopasowanym do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Jednym z rozwiązań systemu jest Aura CRM Suite. To mobilny systemem CRM, którego celem jest m.in. usprawnienie zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami. System oferuje m.in. możliwość zarządzania ofertowaniem i szansami sprzedaży.
Wdrożenie Aury CRM pozwoliło nam usprawnić komunikację wewnętrzną dotyczącą naszych kontrahentów, a także usystematyzować szeroką wiedzę na ich temat i ich potrzeby. Dzięki CRM mamy dostęp do całej historii danego kontrahenta, a zatem odpowiednio możemy dostosować działania marketingowe. CRM pomaga nam także bardzo sprawnie zdalnie organizować szkolenia w wielu lokalizacjach w Polsce.
Iwona Działach, hairtalk
Integracja CRM z Symfonia Handel najczęściej obejmuje:
- karty kontrahentów, poziomy cenowe, formy płatności,
- dokumenty sprzedaży i zakupu,
- kategorie i grupy produktowe, oferta produktowa,
- stany magazynowe.
Integracja CRM z Symfonia Handel — mechanizm działania
Proces integracji pomiędzy systemami jest całkowicie zautomatyzowany. Oznacza to, że zaangażowanie pracownika nie jest już konieczne. Ważne dla firmy informacje, np. rozliczenia oraz stany magazynowe, są na bieżąco przenoszone do systemu CRM. Pozostałe dane są wymieniane pomiędzy systemami w określonych przedziałach czasowych.
Główne funkcje systemu CRM:
- skuteczne planowanie sprzedaży,
- monitorowanie szans sprzedaży,
- zarządzanie siłami sprzedaży,
- obsługa zamówień handlowców,
- ofertowanie handlowców,
- raporty,
- mailing grupowy.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację