Rozwiązania
Zamów prezentację

Integracja z Datera

Obsługa wirtualnej centrali telefonicznej w Aura Business

Integracja z Datera – sprawny przepływ połączeń wychodzących i przychodzących

System CRM to narzędzie umożliwiające skuteczne zarządzanie relacjami z klientami. W wielu przedsiębiorstwach jednym z kluczowych elementów współpracy z klientami jest mobilna obsługa klienta, a w szczególności rozmowy telefoniczne. Integracja Aura Business z centralą telefoniczną pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń z poziomu karty kontrahenta systemu CRM. Dzięki temu pracownik handlowy będzie w stanie wykonywać swoje działania jeszcze sprawniej, a w rezultacie – wykonywać więcej połączeń w ciągu dnia.


Datera to oficjalny partner Aura Business w zakresie wsparcia wirtualnej centrali telefonicznej. Decydując się na rozwiązanie Datera, użytkownik może liczyć nie tylko na wysokiej klasy oprogramowanie, ale również na profesjonalne wsparcie w przygotowaniu dedykowanej platformy VoIP, doborze odpowiednich usług i przygotowaniu ich do działania. Podobnie jak Aura Business, rozwiązanie Datera cechuje kompleksowe podejście do klienta, możliwość dostosowania do każdej branży, a także wysokie SLA i szybki serwis w przypadku problemów.



Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Ma ono tę przewagę w stosunku do produktów konkurencyjnych, że jest szybko i sprawnie dostosowywane do naszych nowych wyzwań i obejmuje wyłącznie ściśle określony zestaw funkcji niezbędnych w codziennej pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.

Stanisław Górski, Członek Zarządu, Dom Pełen Energii

Korzyści integracji z Datera w Aura Business:

Możliwość wykonywania połączeń do klientów bezpośednio z systemu CRM

Wygodne odbieranie połączeń i obsługa rozpoznanych przez system klientów

Zwiększenie sprzedaży – dzięki zaawansowanym funkcjom telekomunikacyjnym

Poprawienie jakości obsługi klienta

Oszczędność budżetu – brak utrzymania, specjalistów od telekomunikacji itd.

Łatwe zarządzanie nawet wieloma biurami

Sposób wykorzystania integracji z rozwiązaniem Datera w systemie Aura Business

Wdrożenie integracji z Datera w oprogramowaniu Aura Business pozwala użytkownikowi na konfigurację i obsługę wszystkich posiadanych kont centrali telefonicznej Datera.


W przypadku połączeń przychodzących na numer telefonu skonfigurowanego użytkownika, system wyświetli na jego koncie w systemie pływający przycisk ze słuchawką telefonu oraz informacjami o osobie dzwoniącej. Poza samym numerem telefonu, na przycisku – w przypadku rozpoznania dzwoniącego klienta – wyświetli również jego imię i nazwisko oraz firma wraz z odnośnikami, które umożliwią szybkie przejście na kartę kontrahenta w systemie CRM.


Dla połączeń wychodzących, wystarczy skorzystanie z prostego formularza integracji. Administrator systemu podaje w nim dane do logowania z centrali Datera oraz przypisuje wybranego pracownika do danego konta – tylko on będzie mógł potem z niego korzystać, a jego numer telefonu zostanie automatycznie zintegrowany w celu zapewnienia zgodności danych.

Galeria

Chcesz przekonać się, w jaki sposób integracja z rozwiązaniem Datera
w systemie Aura Business usprawni pracę w Twojej firmie?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.