Integracja z Datera
Obsługa wirtualnej centrali telefonicznej w Aura Business
Integracja z Datera – sprawny przepływ połączeń wychodzących i przychodzących
System CRM to narzędzie umożliwiające skuteczne zarządzanie relacjami z klientami. W wielu przedsiębiorstwach jednym z kluczowych elementów współpracy z klientami jest mobilna obsługa klienta, a w szczególności rozmowy telefoniczne. Integracja Aura Business z centralą telefoniczną pozwala na wykonywanie i odbieranie połączeń z poziomu karty kontrahenta systemu CRM. Dzięki temu pracownik handlowy będzie w stanie wykonywać swoje działania jeszcze sprawniej, a w rezultacie – wykonywać więcej połączeń w ciągu dnia.
Datera to oficjalny partner Aura Business w zakresie wsparcia wirtualnej centrali telefonicznej. Decydując się na rozwiązanie Datera, użytkownik może liczyć nie tylko na wysokiej klasy oprogramowanie, ale również na profesjonalne wsparcie w przygotowaniu dedykowanej platformy VoIP, doborze odpowiednich usług i przygotowaniu ich do działania. Podobnie jak Aura Business, rozwiązanie Datera cechuje kompleksowe podejście do klienta, możliwość dostosowania do każdej branży, a także wysokie SLA i szybki serwis w przypadku problemów.
Z firmą Questy współpracujemy niemal od początku naszej działalności. Narzędzie, z którego za jej pośrednictwem korzystamy jest dla nas podstawowym środowiskiem pracy. Ma ono tę przewagę w stosunku do produktów konkurencyjnych, że jest szybko i sprawnie dostosowywane do naszych nowych wyzwań i obejmuje wyłącznie ściśle określony zestaw funkcji niezbędnych w codziennej pracy. Bardzo cenimy sobie bezpośrednią i sprawną formę kontaktu z dedykowanym opiekunem Questy i mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę.
Stanisław Górski, Członek Zarządu, Dom Pełen Energii
Sposób wykorzystania integracji z rozwiązaniem Datera w systemie Aura Business
Wdrożenie integracji z Datera w oprogramowaniu Aura Business pozwala użytkownikowi na konfigurację i obsługę wszystkich posiadanych kont centrali telefonicznej Datera.
W przypadku połączeń przychodzących na numer telefonu skonfigurowanego użytkownika, system wyświetli na jego koncie w systemie pływający przycisk ze słuchawką telefonu oraz informacjami o osobie dzwoniącej. Poza samym numerem telefonu, na przycisku – w przypadku rozpoznania dzwoniącego klienta – wyświetli również jego imię i nazwisko oraz firma wraz z odnośnikami, które umożliwią szybkie przejście na kartę kontrahenta w systemie CRM.
Dla połączeń wychodzących, wystarczy skorzystanie z prostego formularza integracji. Administrator systemu podaje w nim dane do logowania z centrali Datera oraz przypisuje wybranego pracownika do danego konta – tylko on będzie mógł potem z niego korzystać, a jego numer telefonu zostanie automatycznie zintegrowany w celu zapewnienia zgodności danych.
Galeria
Chcesz przekonać się, w jaki sposób integracja z rozwiązaniem Datera
w systemie Aura Business usprawni pracę w Twojej firmie?