Rozwiązania
Zamów prezentację

Integracja z kurierami

Wsparcie dla obszaru serwisowego w Aura Business

Integracja z kurierami – szybsza obsługa zleceń serwisowych

Integracja z kurierami w systemie Aura Business wspiera obszar serwisowy i obsługę zleceń, które są głównym zadaniem przedsiębiorstw prowadzących działalność z zakresu usług konserwacyjnych, reklamacyjnych, naprawczych i innych o podobnym charakterze.


Pracownicy serwisowi mogą wykonywać swoje obowiązki w siedzibie firmy lub u klienta. Konieczność złożenia wizyty u kontrahenta pojawia się wtedy, gdy transport urządzenia jest niemożliwy lub zbyt kosztowny. W pozostałych przypadkach serwisanci mogą dokonywać napraw w miejscu swojej codziennej pracy, do którego dostarczane są urządzenia powiązane ze zleceniami serwisowymi. Najczęstszym i najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest transport produktów z wykorzystaniem usług firm kurierskich.


Brak uporządkowanej strategii realizacji przesyłek przychodzących i wychodzących może prowadzić do różnego rodzaju komplikacji – problemów zarówno po stronie klienta jak i organizacji. W związku z tym system Aura Business oferuje integrację z kurierami, która przyczynia się do tworzenia usystematyzowanego procesu obsługi zleceń serwisowych.

Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA - TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.

Stanisław Jagielski, Eura-Tech

Korzyści integracji z kurierami w Aura Business:

Szybsza obsługa zleceń serwisowych

Brak ograniczeń lokalizacyjnych

Obsługa paczek przychodzących i wychodzących

Automatyczne wykorzystanie danych systemowych w listach przewozowych

Porządek w procesach wysyłkowych – powtarzalność działań

Komfort klienta związany z brakiem konieczności organizowania transportu we własnym zakresie

Sposób wykorzystania integracji z kurierami w systemie Aura Business

Współpraca z profesjonalnymi firmami kurierskimi pozwala na obsługę dwustronną – odbiór sprzętu od kontrahenta, a następnie jego wysyłkę po zrealizowaniu zlecenia.


Jak integracja z kurierami wygląda w praktyce?


Szczegóły mogą się różnić w zależności od wyboru oferty przewoźnika logistycznego i własnego sposobu obsługi zleceń, ale sam proces opiera się na podobnych etapach.


Pracownik przedsiębiorstwa serwisowego po odebraniu zgłoszenia od kontrahenta i wprowadzeniu danych do systemu, ma możliwość zorganizowania odbioru sprzętu od klienta z wykorzystaniem integracji z kurierami.


Natomiast po realizacji zlecenia pracownik ma możliwość wygenerowania listu przewozowego do powrotnej wysyłki urządzenia do właściciela.


Integracja Aura Business z kurierami przyczynia się do automatyzacji działań. Dane adresowe – odbiorcy i nadawcy zostaną automatycznie uzupełnione na podstawie informacji zawartych w systemie. W ten sposób wykluczona zostaje możliwość pomyłki, która jest towarzyszem ręcznego wprowadzania istotnych danych kontaktowych.


Chcesz przekonać się, w jaki sposób integracja z kurierami w systemie Aura Business usprawni obsługę zleceń serwisowych w Twojej firmie?

Zamów prezentację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.