Integracja z kurierami
Wsparcie dla obszaru serwisowego w Aura Business
Integracja z kurierami – szybsza obsługa zleceń serwisowych
Integracja z kurierami w systemie Aura Business wspiera obszar serwisowy i obsługę zleceń, które są głównym zadaniem przedsiębiorstw prowadzących działalność z zakresu usług konserwacyjnych, reklamacyjnych, naprawczych i innych o podobnym charakterze.
Pracownicy serwisowi mogą wykonywać swoje obowiązki w siedzibie firmy lub u klienta. Konieczność złożenia wizyty u kontrahenta pojawia się wtedy, gdy transport urządzenia jest niemożliwy lub zbyt kosztowny. W pozostałych przypadkach serwisanci mogą dokonywać napraw w miejscu swojej codziennej pracy, do którego dostarczane są urządzenia powiązane ze zleceniami serwisowymi. Najczęstszym i najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest transport produktów z wykorzystaniem usług firm kurierskich.
Brak uporządkowanej strategii realizacji przesyłek przychodzących i wychodzących może prowadzić do różnego rodzaju komplikacji – problemów zarówno po stronie klienta jak i organizacji. W związku z tym system Aura Business oferuje integrację z kurierami, która przyczynia się do tworzenia usystematyzowanego procesu obsługi zleceń serwisowych.
Wdrożenie systemu Aura Business podniosło jakość usług świadczonych przez Serwis EURA - TECH. Automatyzacja działań niektórych obszarów procesu rozpatrywania zleceń reklamacyjnych dla Klienta Detalicznego, jak również Kontrahenta, przyspieszyła obsługę zgłoszeń reklamacyjnych.
Stanisław Jagielski, Eura-Tech
Sposób wykorzystania integracji z kurierami w systemie Aura Business
Współpraca z profesjonalnymi firmami kurierskimi pozwala na obsługę dwustronną – odbiór sprzętu od kontrahenta, a następnie jego wysyłkę po zrealizowaniu zlecenia.
Jak integracja z kurierami wygląda w praktyce?
Szczegóły mogą się różnić w zależności od wyboru oferty przewoźnika logistycznego i własnego sposobu obsługi zleceń, ale sam proces opiera się na podobnych etapach.
Pracownik przedsiębiorstwa serwisowego po odebraniu zgłoszenia od kontrahenta i wprowadzeniu danych do systemu, ma możliwość zorganizowania odbioru sprzętu od klienta z wykorzystaniem integracji z kurierami.
Natomiast po realizacji zlecenia pracownik ma możliwość wygenerowania listu przewozowego do powrotnej wysyłki urządzenia do właściciela.
Integracja Aura Business z kurierami przyczynia się do automatyzacji działań. Dane adresowe – odbiorcy i nadawcy zostaną automatycznie uzupełnione na podstawie informacji zawartych w systemie. W ten sposób wykluczona zostaje możliwość pomyłki, która jest towarzyszem ręcznego wprowadzania istotnych danych kontaktowych.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób integracja z kurierami w systemie Aura Business usprawni obsługę zleceń serwisowych w Twojej firmie?
Zamów prezentację