Integracja Aura Business z SMSAPI
Integracja z SMSAPI
Aura Business jest dedykowanym rozwiązaniem, dlatego obszar integracji w każdym przypadku może być inny, dostosowany do potrzeb klienta. Integracja umożliwia masową wysyłkę wiadomości SMS do wybranych grup klientów lub automatyczne wysłanie SMS-a po wystąpieniu określonego zdarzenia.
Serdecznie rekomendujemy współpracę z dostawcą oprogramowania — Questy Wdrożenia i Wsparcie IT Sp. z o.o. Wysoki profesjonalizm, biznesowe podejście i elastyczność wobec wymagań klienta, utwierdzają nas w przekonaniu, iż jest to jeden z najlepszych producentów systemów informatycznych na polskim rynku.
Maciej Piątkowski, Interhandler
Przykłady zastosowania integracji systemu Aura Business z SMSAPI:
Masowa wysyłka SMS do określonych grup kontrahentów
Po stronie systemu Aura Business użytkownik zarządza informacjami o kontrahentach. Może dowolnie (za pomocą atrybutów, grup) segmentować swoich klientów, a następnie wysłać do nich masowo wiadomość np. z promocją.
Wysyłka SMS do opiekuna handlowego w momencie przypisania do niego nowej szansy sprzedaży
Rozwiązanie szczególnie ciekawe w przypadku częstej pracy handlowca w terenie. W momencie utworzenia dla niego nowej szansy sprzedaży może zostać o niej automatycznie powiadomiony poprzez wiadomość SMS. W ten sposób handlowiec ma możliwość szybkiej reakcji i tym samym zwiększa swoje szanse na domknięcie sprzedaży.
Wysyłka SMS do klienta lub serwisanta po zmianie fazy zlecenia serwisowego
Jednym z obszarów, które wspiera Aura Business jest zarządzanie zleceniami. Rozwiązanie umożliwia wysłanie automatycznych wiadomości SMS w momencie zmiany fazy zlecenia serwisowego. Co to oznacza? Jeżeli administrator/kierownik/dyspozytor przyjmie zlecenie i zmieni jego fazę np. z „nowe” na „realizacja”, automatycznie może zostać wysłana wiadomość SMS do serwisanta informująca o nowym zleceniu lub do klienta z informacją o podjęciu zlecenia przez serwisanta (datą planowanej wizyty).
Wysyłka SMS po określonym czasie z przypomnieniem o ważnym wydarzeniu np. planowanym przeglądzie
Użytkownik po ukończeniu prac zamyka zlecenie, a system automatycznie planuje wysyłkę SMS do klienta w określonym terminie (za pół roku, rok). To świetny sposób na przypomnienie klientowi o przeglądzie bez konieczności angażowania pracownika.
Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?
Zamów prezentację