Obsługa zwrotów

Automatyzacja obsługi zwrotów i reklamacji

Zwroty towarów wydają się być nieuniknione – także w sprzedaży hurtowej. Dlatego warto pomyśleć o nich podczas wyboru rozwiązania E-Commerce dla swojej firmy. System Aura Business zapewnia automatyzację obsługi zwrotów, zwiększając tym samym satysfakcję Twoich klientów i oszczędność czasu Twoich pracowników.

Jak działa obsługa zwrotów?

W systemie Aura Business Twoi klienci mają możliwość samodzielnego zgłaszania reklamacji oraz zwrotu towarów. Proces ten został maksymalnie ustandaryzowany, dlatego klient składający nowe zgłoszenie reklamacyjne zostanie poproszony przez system o wprowadzenie numeru dokumentu sprzedażowego powiązanego ze zwracanym produktem. Lista wszystkich zgłoszeń reklamacyjnych jest dostępna dla Twoich kontrahentów. Dodatkowo, widniejące na nich produkty oraz ich ilości zostają automatycznie pobrane z dokumentu sprzedaży. Dzięki temu klient może łatwo i precyzyjnie wskazać, jakiego produktu dotyczy składana przez niego reklamacja. Nie dość, że Twoi klienci mogą szybko wskazać produkty, które chcą zwrócić, to zostaje także wyeliminowane ryzyko popełnienia pomyłki. Proces realizacji zwrotu zostaje w ten sposób przyspieszony!

Wyciągaj wnioski

Obsługa zwrotów w platformie B2B to także doskonała okazja do prowadzenia analizy w tym zakresie. Funkcjonalność ta umożliwia bowiem prowadzenie statystyk dotyczących na przykład najczęściej zwracanych lub reklamowanych produktów. Możesz wykorzystać te informacje, aby udoskonalić swoją ofertę produktową lub wycofać ze sprzedaży nierentowne produkty.

Zyskaj zaufanie klientów

Możesz być pewien, że łatwa i intuicyjna obsługa zwrotów w platformie B2B przekona wielu klientów do zakupów w Twojej firmie! Funkcja ta pozwoli Ci zwiększyć ich satysfakcję i zaufanie. Jest to dobry sposób na poprawę relacji z klientami, która z pewnością przełoży się na wzrost sprzedaży. Poza automatyzacją procesów sprzedażowych, bardzo istotne jest bowiem, aby odpowiadać na potrzeby klientów!

KORZYŚCI

Możliwość powiązania reklamacji z konkretnym dokumentem sprzedaży

Znaczne ograniczenie ilości pomyłek przy składaniu reklamacji

Możliwość złożenia reklamacji dotyczącej konkretnej pozycji na dokumencie sprzedaży

Możliwość prowadzenia statystyk na temat najczęściej zwracanych produktów, a tym samym szansa na udoskonalenie oferty produktowej

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację