Rozwiązania
Umów konsultację

Ofertowanie handlowców

W systemie Aura Business CRM

Usprawnienie procesu ofertowania

Jedną z funkcji systemu Aura Business CRM Suite jest ofertowanie handlowców. System CRM umożliwia ewidencjonowanie ofert. Oferta zawiera informacje o nadanych, wybranemu kontrahentowi, rabatach lub cenach indywidualnych. Handlowcy mogą planować zadania i mają możliwość wiązania ich ze złożonymi ofertami. W ten sposób nie muszą pamiętać o umówionym kontakcie z zainteresowanym klientem, ponieważ system przypomni im o zadaniu w określonym przez pracownika czasie.

Wdrożenie CRM jest procesem trudnym i mieliśmy świadomość, że nie zawsze kończy się powodzeniem. Dobre zrozumienie potrzeb klienta i profesjonalne wsparcie firmy Questy na każdym poziomie wdrożenia spowodowało, że odnieśliśmy sukces. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że obserwujemy wzrost efektywności pracy zespołu sprzedażowego, a o to właśnie chodziło. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Questy oraz ich rozwiązanie, Aura Business CRM.

Janusz Mazurczak, Grupa MTP

Korzyści z wdrożenia systemu Aura Business:

Utrzymanie jednego standardu ofertowania

Przyspieszenie procesu ofertowania

Możliwość sprawdzenia historii składanych ofert

Ustandaryzowanie ofert

Przygotowaną w systemie ofertę pracownik może wygenerować w postaci atrakcyjnego wizualnie dokumentu PDF. Wygląd oferty może być dowolnie zdefiniowany przez klienta. Komunikaty kierowane przez pracowników firmy do klientów powinny być maksymalnie spójne. To samo dotyczy dokumentów ofertowych. System pozwala wprowadzić i utrzymać jeden, wspólny standard ofertowania.


Historia ofert

Każdy kontrahent posiada w systemie swoją kartę kontrahenta do której przypisana została np. historia składanych ofert. To duża oszczędność czasu dla pracowników, ponieważ nie muszą przeszukiwać wielu ofert, żeby znaleźć tą konkretną. W historii odnotowane są również wszystkie kontakty handlowca z klientem od początku nawiązania relacji biznesowej.


Usprawnienie pracy handlowców

Ofertowanie handlowców w systemie Aura Business CRM usprawnia ich pracę, ponieważ złożone oferty mogą zostać przekształcone w zamówienie klienta, a następnie wyeksportowane do systemu ERP. Pracownicy nie muszą uzupełniać danych kilka razy ani tworzyć kolejnego dokumentu. Korzystanie z systemu w przypadku ofertowania handlowców przyniesie firmie wiele korzyści. Jest to jedna z najważniejszych funkcji, która niewątpliwie przyśpiesza pracę handlowców, usprawnia cały proces ofertowania, a także jest jednym z czynników wpływających na budowanie relacji z klientem.


Szybki podgląd na wszystkie oferty

Bazę wszystkich dokumentów ofertowych stanowi lista ofert, która posiada kilka istotnych możliwości dla pracy handlowców. Dowolnie uporządkowane kolumny sprawiają, że pracownik posiada podgląd na tylko na najistotniejsze dla niego informacje. Nie marnuje czasu i nie gubi się wśród niepotrzebnych danych. Druga opcja konfiguracyjna, czyli zarządzanie filtrami, przyczynia się do efektywnego wykorzystywania panelu filtrowania pełniącego rolę wyszukiwarki. Dodatkowo lista ofert może być wykorzystywana przez handlowców również poza systemem informatycznym - jest to możliwe dzięki opcji eksportu dowolnie skonfigurowanej zawartości do pliku xlsx.



Galeria

Chcesz przekonać się, w jaki sposób system Aura Business może odpowiedzieć na potrzeby Twojej firmy?

Umów konsultację

Aura Business jest systemem wspierającym polskie przedsiębiorstwa od ponad 10 lat. Aura Business jest produktem poznańskiej firmy Questy, istniejącej na rynku od 2002 roku.

Dziś firma Questy ma na swoim koncie kilkaset udanych wdrożeń systemu Aura Business w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce.

Napisz lub zadzwoń

tel: +48 506 504 540

e-mail: aurabusiness@questy.pl

@ 2022 Aurabusiness.pl. All right reserved.