Rozwiązania biznesowe dla
branży zaopatrzenia biznesu

Oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu

 

Aura Business to rozwiązania, które wspierają dwa kluczowe obszary działalności w tej branży: pozyskiwanie stałych odbiorców i zarządzanie dostarczaniem produktów lub usług. Oferują wsparcie w obsłudze procesów sprzedażowych oraz marketingowych, zarządzaniu komunikacją z klientem i obsługi długofalowej współpracy dystrybucyjnej.

Oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu - Aura Business - System CRM

Dlaczego warto zdecydować się na
oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu?

Wzrost skuteczności

Narzędzia do odnalezienia najlepszych możliwych sposobów postępowania w procesie pozyskiwania klientów.

Dostęp do wiedzy

Zebranie wiedzy pozwala na generowanie raportów, które wskazują firmie właściwy kierunek działań.

Wzrost jakości obsługi

Klienci preferują współpracę z tylko jednym dostawcą.
Warto sprawić, aby wybrali właśnie Ciebie.

Skuteczna komunikacja

Przejrzystość i skuteczność
w komunikacji sprawia,
że klienci łatwiej zaufają Twojej firmie.

Jakie procesy wspiera oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu?

Pozyskiwanie odbiorców

 

Zarządzanie relacjami z klientami oraz organizacja procesów sprzedażowych to rola narzędzi CRM.  Aura Business pozwala tworzyć i obsługiwać indywidualne procesy sprzedażowe, nastawione na budowę sieci stałych odbiorców Twoich produktów, rozwijanie współpracy z każdym klientem, a także działania wspierające sprzedaż.

Dostarczanie produktów

 

Aura Business pozwala na skuteczną obsługę procesu dostarczania produktów do Twoich klientów. Dzięki rozwiązaniom B2B, masz dostęp do platformy zakupowej, która uporządkuje proces negocjacji cenowych, zamawiania i dystrybucji Twoich towarów. Integracja z programem magazynowo-handlowym pozwala na monitorowanie stanów magazynowych a także cen i rabatów.

Wybrane możliwości oprogramowania dla branży zaopatrzenia biznesu

Zarządzanie pozyskiwaniem klientów

 

aura business - przyczyny utraty szans sprzedaży - oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu
  • Zintegrowana poczta elektroniczna — obsługa poczty e-mail, która jest zintegrowaną częścią systemu. Możliwość wiązania poszczególnych elementów (kontrahentów, zleceń czy szans sprzedaży) z wiadomościami, wysyłka maili automatycznych.
  • Możliwość elastycznego raportowania procesów sprzedażowych (przyczyny utraty szans, lejek szans sprzedaży, konwersja lejka, aktywność handlowców itd).
  • Zarządzanie pracą handlowców — zintegrowany kalendarz z możliwością rejestrowania zadań i zdarzeń, możliwość podglądania zadań innych osób oraz wiązania zadań z poszczególnymi elementami (procesami, kartami klienta czy szansami sprzedaży).
  • Porządkowanie wiedzy o kontrahentach — stały dostęp do wiedzy o aktywnościach dotyczących klientów i o aktualnym statusie relacji.

Zarządzanie dystrybucją

 

  • Narzędzia do automatyzacji sprzedaży — obsługa sprzedaży B2B za pomocą platformy zakupowej.
  • Stały dostęp do oferty handlowej wraz z indywidualnymi cennikami i rabatami tylko dla wybranych kontrahentów.
  • Składanie zamówień i zapytań ofertowych online — obsługa współpracy z klientami za pomocą platformy handlowej.
  • Wyświetlanie faktur — zarządzanie rozliczeniami z klientami.
  • Wielowalutowość i wielojęzyczność — obsługa współpracy z klientami zagranicznymi.
  • Możliwość negocjowania cen za pomocą platformy.
  • Dostęp do zawsze aktualnych stanów magazynowych — możliwość integracji z systemem ERP.
  • Dostęp do analizy sprzedaży — raporty dotyczące wskaźników sprzedaży oraz zachowań klientów na platformie.
Aura Business - Panel B2B - Oprogramowanie dla branży zaopatrzenia biznesu

Umów się na prezentację