Prezentacja lokalizacji kontrahenta na mapie

Gdzie jest Twój klient?

Proces sprzedażowy często wymaga osobistego spotkania z potencjalnym klientem w siedzibie jego firmy. Zoptymalizowanie tras i czasu Handlowców to spore wyzwanie w przypadku ogólnokrajowej działalności. Funkcjonalność filtrowania szans sprzedaży pozwala na łatwe wyszukanie leadów z określonego miasta lub województwa. W widoku oddalonym lokalizacje są zliczane i grupowane. Przybliżanie mapy powoduje rozbijanie grup na coraz mniejsze. Przy większym zbliżeniu mapy wyświetlane są pojedyncze lokalizacje kontrahentów. Ta funkcja bardzo ułatwia określenie liczby klientów zlokalizowanych na danym terenie.

Planując wyjazd Handlowca w delegację można szybko sprawdzić, z jakimi firmami z okolic prowadzone są rozmowy i spróbować tam również umówić spotkanie. Dobre rozplanowanie wizyt u klientów na mapie wprowadza spore oszczędności na paliwie i przede wszystkim czasie Przedstawiciela. Zwiększenie liczby odbywanych spotkań biznesowych może z kolei poskutkować wyższą skutecznością w finalizowaniu rozmów, a tym samym zwiększeniem sprzedaży.

KORZYŚCI

Oszczędność pieniędzy na paliwie

Oszczędność czasu handlowca

Zwiększenie liczby spotkań z klientami

Lepsza skuteczność procesu sprzedaży

Sprawdź inne rozwiązania

Umów się na prezentację